Hop til indhold

Zoolac eller Canicur?


Trinek
 Share

Recommended Posts

Hvad bruger i når køter har ondt i mavsen??

 

Sekretæren ved dyrlægen foreslog Canicur i stedet for zolac, og må sige det virker ok. Trille er begyndt at spise igen, og har ikke skidt siden i formiddags.

Første dosis fik hun kl 11:00 efterfulgt af ris og ID. Anden dosis til aften efterfulgt af samme, iblandet lidt opblødt tørfoder.

 

Det skal lige siges, hun vækkede os til morgen for at komme ud at skide..... Rigtig mange gange....... Rigtig længe

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig oplevet dårlig mave hos mine hunde. Så første mulighed ville være skånekost med udkogte ris og kogt kylling hvis det bliver tilfældet engang. Tænker ikke det kan betale sig at købe div. produkter for os, til at have liggende, da jeg tænker de bliver for gamle inden de bliver brugt :lol: det er alligevel lige om lidt 10 år siden jeg fik Sitto.

 

MEN - jeg følger lige med I hvad I anbefaler, hvis nu uheldet skulle være ude engang. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger Pro-colin.

Tidligere brugte vi Paraghurt. Og det har virket helt fint i de første 10 år af Silkes liv.

 

Men sidste år fik hun så sit livs første alvorlige maveinfektion. Og der nyttede paraghurt ingenting.

Da der kom blod i afføringen røg hun til fyrlæge. Og vi kom hjem med vores første tube pro colin.

Hun sked ikke i 3 dage. Og da der kom noget ud igen, så var det fint og velformet.

 

Jeg købte en stor tube sidste år. Og fordi Silke sjældent har maveproblemer, så har vi kun brugt en brøkdel af den.

 

Jeg smører en lille smule på hendes kiks i stedet for fedt og så lægger jeg en skive kød hen over.

Det ryger bare ned.

 

Pro-Kolin + - equidan.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...