Hop til indhold

Stranden i Solrød og hund.


Hope
 Share

Recommended Posts

I denne varme vil vi gerne tilbringe lidt tid med hundene på stranden. Har intet mod at de skal være i snor. Det skal være et sted hvor vandet er ok og hvor vi gerne må være (uden sure miner). Når jeg læser her, må man gerne have hund med på noget af Solrød Strand? Hunde på stranden - Solrød Kommune Er der nogen som har erfaring med Solrød Strand og hvor man kan være med hund? Jeg har læst i "den store hundestrande-tråd", men er ikke mindre forvirret efter :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var på stranden ved trylleskoven i mandags. Vi gik mod syd pga meget tang i standkanten.Syd for å-udløbet er det nok en anden kommune, for der var renset op. Jeg så mange hunde , alle i snor , men lige nu advares mod, at der pga vindretning kan komme blågrønne alger og så er vandet farligt for hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg bruger bare lystbådehavnen i Køge. Man skal gå ca en halv til en hel kilometer ud af stranden (kan gå på sti bag stranden), så er der tomt for mennesker.

Det samme gør vi når vi er hjemme i køge hos min mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...