Hop til indhold

Dentastik


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Min Zeus har også fået dem da han var bette - og gør det stadigvæk - dog ikke så tit - nogle gange klipper jeg stykker ud i "lillefinger-negl-størrelse" og bruger dem som godbidder, de dufter godt og de elsker dem jo - så kan man NÆSTEN få ham til hvad som helst ;-)

(dog forsvinder værdien jo nok af dem - da de er til tænderne - men mine labber spiser dem på to sek. :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dentastik renser ikke hundens tænder, så hvis det er dette, der er formålet, er en hudpind bedre.

 

Der er lavet en undersøgelse (vist på DR) som viser, at reklameringen af Dentasticks er yderst misvisende. En hund skal tygge i noget op til et minut, før der er en rensende effekt. Hudpinde er derfor bedre og ikke mindst billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dentastik renser ikke hundens tænder, så hvis det er dette, der er formålet, er en hudpind bedre.

 

Der er lavet en undersøgelse (vist på DR) som viser, at reklameringen af Dentasticks er yderst misvisende. En hund skal tygge i noget op til et minut, før der er en rensende effekt. Hudpinde er derfor bedre og ikke mindst billigere.

 

Det kommer da helt an på hvordan hunden spiser den!

Det tager mine mindst 10 minutter at spise den og ofte ligger de bare og gnaver i den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dentastik renser ikke hundens tænder, så hvis det er dette, der er formålet, er en hudpind bedre.

 

Der er lavet en undersøgelse (vist på DR) som viser, at reklameringen af Dentasticks er yderst misvisende. En hund skal tygge i noget op til et minut, før der er en rensende effekt. Hudpinde er derfor bedre og ikke mindst billigere.

 

Ja det har jeg hørt. Men nu har vi dem og så kan hundene lige så godt få lov at få dem i ny og næ.

Hudpinde er der jo også debat om læste jeg herinde - men dem får pigerne nu også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer da helt an på hvordan hunden spiser den!

Det tager mine mindst 10 minutter at spise den og ofte ligger de bare og gnaver i den.

 

Ja, som jeg skriver skal de tygge et minut før det virker tandrensende. Jeg kan se jeg skrev "op til et minut", det var en fejl.

 

Testen viste, at hovedparten af hundene bed Dentasticks'ene i mindre stykker og slugte disse. Lige sådan viste testen, at en hund ud fire (eller var det af 6?) fik 80% mindre tandsten og ikke som reklamen siger:80% af hundene

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...