Hop til indhold

August Billedtråd 2013


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lupo har været på stranden i dag og tonse rundt (og jagte svaler :genert: )

 

Lupopåstranden2.jpg

 

Lupo svømmer (stadig et rimelig nyt fænomen):

 

Luposvømmer.jpg

 

Samojeder ER 50 % pels :-D :

 

Lupopåstranden3.jpg

 

Og så et billede fra et par dage siden: en dæmon-hund!

 

Lupodæmon.jpg

Lupopåbadebro.jpg

Lupopåstranden.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har fået taget mit absolutte yndlingsbillede af Yoda i dag....

Har bare fanget ham med præcis det udtryk, som viser den lille spilopmager han er og så synes jeg bare han er utrolig smuk som han ligger i kornet :lun:

 

 

DSC_0131.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Har fået taget mit absolutte yndlingsbillede af Yoda i dag....

Har bare fanget ham med præcis det udtryk, som viser den lille spilopmager han er og så synes jeg bare han er utrolig smuk som han ligger i kornet :lun:

 

 

[ATTACH=CONFIG]111769[/ATTACH]

meget meget smuk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er altså lækket. :lun:

 

Men.... spøjse poter han har? Er de meget lange, poterne altså, eller er det lange hår mellem poterne der får dem til at minde lidt om snabelsko? :-)

 

tark :hjerte:

 

hehe, han har bare meget lange hår mellem tæerne :mrgreen: plejer at trimme dem om vinteren, da de samler en pokkers masse isklumper. Men om sommeren orker jeg altså ikke :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

syntes også lige at jer jeg ikke har på FB skulle have lov at grine af min lille "Dog shaming" kandidat.

 

photo.jpg

 

Leah tjekker normalt alle andres madskåle om morgenen. I dag ville hun åbenbart også tjekke skraldespanden ved siden af Chase's skål, men da den kun er der pga. tørretumbleren indeholder den ikke andet end lommeuld, så det eneste hun fik ud af det var låget over hovedet.

 

Nogle siger at hun bare er solidarisk og vil have slynge på ligesom moar, der har brækket armen! Søde lille Leah, og onde mor, der gav sig tid til at tage foto, inden jeg hjalp hende af med den! Hun var ikke bange, bare undrende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
syntes også lige at jer jeg ikke har på FB skulle have lov at grine af min lille "Dog shaming" kandidat.

 

[ATTACH=CONFIG]111820[/ATTACH]

 

Leah tjekker normalt alle andres madskåle om morgenen. I dag ville hun åbenbart også tjekke skraldespanden ved siden af Chase's skål, men da den kun er der pga. tørretumbleren indeholder den ikke andet end lommeuld, så det eneste hun fik ud af det var låget over hovedet.

 

Nogle siger at hun bare er solidarisk og vil have slynge på ligesom moar, der har brækket armen! Søde lille Leah, og onde mor, der gav sig tid til at tage foto, inden jeg hjalp hende af med den! Hun var ikke bange, bare undrende.

 

Ups Leah madøre afsløret :sjov::sjov::sjov:.....meget uskyldigt udtryk! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

syntes også lige at jer jeg ikke har på FB skulle have lov at grine af min lille "Dog shaming" kandidat.

 

[ATTACH=CONFIG]111820[/ATTACH]

 

Leah tjekker normalt alle andres madskåle om morgenen. I dag ville hun åbenbart også tjekke skraldespanden ved siden af Chase's skål, men da den kun er der pga. tørretumbleren indeholder den ikke andet end lommeuld, så det eneste hun fik ud af det var låget over hovedet.

 

Nogle siger at hun bare er solidarisk og vil have slynge på ligesom moar, der har brækket armen! Søde lille Leah, og onde mor, der gav sig tid til at tage foto, inden jeg hjalp hende af med den! Hun var ikke bange, bare undrende.

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...