Hop til indhold

Hvis i har glemt...


Gæst YNWA
 Share

Recommended Posts

hvordan vi ser ud, så er vi altså lige her:vinken:

Nåh ja, har forresten skiftet brugernavn, er ikke så god til at huske koder og alt den slags:oops:

 

Nanna og Frida på tur i det Nordsjællandske:-D

de er da for vildt smukke :-P

hvor køber du tøjet til dem og hvad bruger du til at fjerne hår med ? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nanna ER jo altså nok min yndlings CC ... hun har altså et eller andet ...

:5up: Den er jeg også med på.

 

Hej Luxdog velkommen tilbage. Skønne billeder :-)

 

Det gør mig ondt med Amy :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker:-D

 

Det tøj som de har på, på billedet, er noget min mor strikker:mrgreen: Jeg køber efterhånden kun i butikker, hvis jeg lige falder over noget specielt. Min mor har da også lige købt lidt ekstra tøj med hjem fra New York. Det er næsten halv pris derovre ift. herhjemme. Så der fik tøserne lige nye regnfrakker og vinterjakker:banan:

Hvis du fx. søger heldragter, kan jeg anbefale en dyrehandel, som ligger på tåstrup-hovedgade. Ejeren er mægtig sød, og hjælper gerne med at prøve tøj. Hun er også rimelig med sine priser ift. andre steder jeg kender.

 

Jeg bruger en alm trimmer. Nanna er den eneste som behøver trimning. Da jeg havde Amy, som var meget behåret, brugte jeg flere forskellige ting. Men jeg fandt aldrig rigtig noget der duede til hende. Hun fik udslæt uanset hvad jeg brugte:(

hvor lyder det bare fedt med din mor´s strikkeri :5up: tror jeg skal ha sat min mormor igang hehe .. fik afvide at veet var godt at fjerne hår med det sted han er købt, og viktor fik bare vildt mange knupper af det :( så det duer slet ik , . hans hud er mega sart, og som jeg skrev til dig mangler han åbenbart osse 13 tænder :shock: er stadig lidt i chok over den besked fra dyrlægen..

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor lyder det bare fedt med din mor´s strikkeri :5up: tror jeg skal ha sat min mormor igang hehe .. fik afvide at veet var godt at fjerne hår med det sted han er købt, og viktor fik bare vildt mange knupper af det :( så det duer slet ik , . hans hud er mega sart, og som jeg skrev til dig mangler han åbenbart osse 13 tænder :shock: er stadig lidt i chok over den besked fra dyrlægen..

 

Fortæl mig det er løgn. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...