Gæst Chewie Skrevet August 16, 2013 Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Hej. Efter et år med syg hund, der desværre i lange perioder har måtte gå med skærm, måtte jeg finde på noget. Vi prøvede en af de oppustelige kraver, men ak og ve - den synes lillebror var sjov at bide i Så købte jeg en næsten gennemsigtig skærm og tog til byggemarkedet og købte nogle isoleringspølser til rør. Klistrede dem godt fast rundt om kanten af skærmen og vupti - var det slut med blå mærker, lange sår, skrammer i møbler og dørkarme. Måske noget andre kunne bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Genialt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Smart! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 :klap: Det bliver så meget det jeg gør næste gang Sally ska have skærm på! (for ja, der skal nok komme en næste gang, det gør der altid med den dumme hund ). Hun er nemlig 100% ligeglad med at have den på, og er ligeså tosset som normalt, og det gør pisseondt for at sige det mildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Lol. Super ide. Har en der engang imellem bøvler med hot-spots, som han ikke kan lade være. Han er dog så "skærm-erfaren" at han kan få brokket skærm og ham selv ud af hundelemmen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Det var dog en rigtig god idé. Sille tror at hendes hoved er adskilt fra kroppen, når hun har skærm på. Hun tror slet ikke at hendes krop virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts