Hop til indhold

gode råd inden hvalpekøb...


Gæst Kristian
 Share

Recommended Posts

Gæst molleria
Hej

1000 tak for dit indlæg..

 

Det er dejligt med flere input - og som du måske har læst tidligere i tråden, blev vi en smule hmmm -skeptiske..

men.. Det går fantastisk med Kuki..! Og som du også nævner var det sindet vi faldt for da vi besøgte hende første gang.. Hun er nem og er godt på vej til at blive renlig (idag er det første gang hun intet har gjort indenfor..) store sager..

 

Vi oplevede det samme da vi skulle hjem med hende.. og havde ellers gjort transportkasse osv. klar.. men hun var simpelthen så nysgerrig og sad på skødet hele vejen hjem..

 

Min kæreste er klar til at starte på "hundeskole" tæt på hvor vi bor - vi var bare lidt i tvivl om det var for tidligt, men har kig på et hold med små hunde. Så det bliver rigtig spændende..

 

Håber at se din Nimmor :-D

 

mange hilsner Kuki + familie

 

Hvor er hun dejlig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Unknown99
Hej Kuki -

Det er bare så skønt at du er ved at blive renlig! Det er virkelig en særlig glæde når ens hund ikke tisser eller besørger indenfor mere! :-D

 

Ja her er et billede af min engel :-) Fra da hun var 8 uger og en dag gammel. Den allerførste gang hun sad i sin nye kurv.

Flere kan ses på nimmor.stenell.dk

 

Knus og Kram herfra :vinken:

 

flot og lækker hvalp.. elsker simpelthen det ene øjenbryn på det sorte.. :D det ser super fedt ud hehe.. :D og kristian... :D super fedt med den brindle i har fået.. vores er lidt brindle på det sorte, til stor begejstring for mig, og desværre ikke for min kæreste hehe.. :D brindle er virkelig en undervuderet farve.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...