Hop til indhold

transportbur labber


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Hundegitter til bilen, to lger, model 2

 

vi har dette her - vi har to labber og de kan sagtens sidde / ligge omme bagved - disse to låger kan låses så man kan lade bagsmækken stå åben. Og det passer perfekt til vores bil. Dog et lille minus det er lidt dyrt. Men vi har ikke fortrudt :-) Vi har ikke det delt op i to som på billedet de sidder sammen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundegitter til bilen, to lger, model 2

 

vi har dette her - vi har to labber og de kan sagtens sidde / ligge omme bagved - disse to låger kan låses så man kan lade bagsmækken stå åben. Og det passer perfekt til vores bil. Dog et lille minus det er lidt dyrt. Men vi har ikke fortrudt :-)

 

Sådan et gad jeg godt have, men min bil har læssekant, så det kan ikke være der

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Sådan et gad jeg godt have, men min bil har læssekant, så det kan ikke være der

vi er også rigtige glade for det :-) dog har jeg inden det haft sådan et i metal som er linket til ovenfor. Da jeg synes det her var lidt dyrt. Men vi sparede sammen til det og har som sagt ikke fortrudt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I min fars bil, er Luna bare i et stofbur fra Østrand. Det kommer junior også til. Jeg mener Luna's er dette:

 

Stofbur - stlrrsstel med ende, top og sidebning str. XL sort

 

men prisen er en anden... Må lige måle næste gang, jeg har bilen. Der er masser af plads til Luna i det, så jeg overvejer faktisk størrelsen mindre og håber på, at der så kan være 2 stk bure af den størrelse i miniputbilen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundegitter til bilen, to lger, model 2

 

vi har dette her - vi har to labber og de kan sagtens sidde / ligge omme bagved - disse to låger kan låses så man kan lade bagsmækken stå åben. Og det passer perfekt til vores bil. Dog et lille minus det er lidt dyrt. Men vi har ikke fortrudt :-) Vi har ikke det delt op i to som på billedet de sidder sammen ;-)

Det kan desværre ikke være i bilen men nøj hvor er det lækkert!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...