Hop til indhold

Heste film.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

hej jeg har lige set spirit på russisk på you tube og jeg syns faktisk den var rektig udemerket i forhold til vad jeg havet forventet af en animationsfilm

 

jeg velle bare lige høre om i kan anbefale nogle flere:genert:,

foruden spirit har jeg set Black stallion 1-2 og Black beauty.

 

fik en gang en liste af min kusine men den er desverre forsvundet:5up:under di nu tre gange jeg er flyttet.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg har lige set spirit på russisk på you tube og jeg syns faktisk den var rektig udemerket i forhold til vad jeg havet forventet af en animationsfilm

 

jeg velle bare lige høre om i kan anbefale nogle flere:genert:,

foruden spirit har jeg set Black stallion 1-2 og Black beauty.

 

fik en gang en liste af min kusine men den er desverre forsvundet:5up:under di nu tre gange jeg er flyttet.

 

Jeg har ingen forslag, men er bare nysgerrig efter at vide, hvorfor pokker du så den på russisk :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at både Seabiscuit og Secretariat er nogle dejlige hestefilm :hjerte: Og så er de jo baseret på rigtig historie :-)

Dem har jeg også set og specielt Secretariat synes jeg var god.

 

Jeg har set Warhorse og den er skide spændende, men ret barsk (jeg tudede i hvert fald svært over den kan jeg huske). Og så er der jo også Hidalgo, eller hvis man er mere til familiefilm er der Flicka 1-2-3.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...