Hop til indhold

Vores nye hvalpe


Gæst Søs
 Share

Recommended Posts

[ATTACH]3226[/ATTACH]

 

[ATTACH]3227[/ATTACH]

 

Coco fik sine hvalpe mandag 20 okt. og alle har det fint og de tager fint på i vægt. De er bare så søde og vokser meget hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med dem. De ser super fine ud!

 

For at være lidt besværlig: kan man ikke bede om et billede, hvor man virkelig får en fornemmelse af størrelsen. Har på fornemmelsen de er SMÅ, men helt hvor små, tror jeg ikke jeg har fat i. Så en hånd eller lignende i kassen, så man kan se størrelsesforholdet... Tigge, tigge, tigge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da jeg viser dem gerne frem, jeg synes bare det er så besværligt at lægge billeder på, ved ikke hvad jeg gør forkert, men vi prøver. Den første er den mindste på 80 gram de andre lå fra 102-130 gram.

 

[ATTACH]3230[/ATTACH]

 

[ATTACH]3231[/ATTACH]

 

[ATTACH]3232[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih, takker!!!

 

Og ja, små det er de godt nok. Selvom det, moderens størrelse taget i betragtning, egentlig er stort. Ca. 1/4 af springerens fødselsvægt, og den er alligevel som voksen oppe på 22-25 kg...

 

Der er godt i de små! Endnu en gang tillykke med dem, og tak for du gad føje mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

[ATTACH]3466[/ATTACH]

 

[ATTACH]3467[/ATTACH]

 

[ATTACH]3468[/ATTACH]

I morgen er de 2 uger og Benji som er den mindste er den første som har fået øjne. De er vokset så meget allerede og er bare så dejlige.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

[ATTACH]4074[/ATTACH] [ATTACH]4075[/ATTACH] [ATTACH]4076[/ATTACH]

 

 

Vil lige vise de nye billede af de små pusser, som allerede er 5 uger gamle

(som tiden flyver) og de er bare så dejlige, tillidsfuld og kærlige. De trives så fint og Coco er en rigtig god mor som passer godt på dem. Qantas er endelig blevet fortrolig med dem, har ellers været lidt bange for dem i starten. Så nu er det ren hygge med alle 6 vovser. Gruer for den dag de skal flytte hjemmefra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...