Hop til indhold

fuldtidsarbejde og hund?


Gæst Martina
 Share

Recommended Posts

Jeg synes ikke det er svært at få til at hænge sammen overhoved. Jeg VIL være sammen med min hund og gerne så meget som muligt så det var helt naturligt at få det til at fungere ;-)

Jeg synes du siger det ret godt her! :5up:

Hvis man virkelig VIL sin hund og VIL være sammen med den - så får man det også nemt til at fungere - for så er det ikke så svært at sige nej til de ting man må sige nej til, pga. hunden - fordi man ikke har noget imod at blive hjemme hos sin hund :hjerte: og dét tror jeg gør det langt lettere at få det til at fungere, end at man ser hunden som en stopklods og en sur pligt at skulle på tur med efter en lang arbejdsdag.

 

Selv de to dage om ugen hvor jeg er hjemme kl. 18, skal ud med hundene en time, og først får aftensmad omkring kl. 20 - der ser jeg absolut ikke turen som noget der skal overståes. Jeg synes det er så dejligt afslappende at komme ud i den friske luft, og så bliver man bare så glad og lykkelig over at se dem spurte rundt sammen og hygge sig :lun: og jeg har heller intet imod de ting jeg "går glip af" pga hundene - for jeg vil i langt de fleste tilfælde, alligevel helst bare være herhjemme sammen med mine hundepiger :hjerte:

Nemlig! :hjerte:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes du siger det ret godt her! :5up:

Hvis man virkelig VIL sin hund og VIL være sammen med den - så får man det også nemt til at fungere - for så er det ikke så svært at sige nej til de ting man må sige nej til, pga. hunden - fordi man ikke har noget imod at blive hjemme hos sin hund :hjerte: og dét tror jeg gør det langt lettere at få det til at fungere, end at man ser hunden som en stopklods og en sur pligt at skulle på tur med efter en lang arbejdsdag.

 

Selv de to dage om ugen hvor jeg er hjemme kl. 18, skal ud med hundene en time, og først får aftensmad omkring kl. 20 - der ser jeg absolut ikke turen som noget der skal overståes. Jeg synes det er så dejligt afslappende at komme ud i den friske luft, og så bliver man bare så glad og lykkelig over at se dem spurte rundt sammen og hygge sig :lun: og jeg har heller intet imod de ting jeg "går glip af" pga hundene - for jeg vil i langt de fleste tilfælde, alligevel helst bare være herhjemme sammen med mine hundepiger :hjerte:

 

Fuldstændig enig! Jeg ser det slet ikke som om jeg vælger noget fra, men snarere som om jeg vælger noget til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet hjem fra en 13-14 timers arbejdsdag for 2. Dag I træk. Det ironiske er, at jeg fornyeligt er gået fra faste 37 timer til deltid/timebetaling. Må ærligt indrømme at hvis ikke vi var to til at tage os af hunden, ville livet som deltidsansat ikke harmonere med at have hund. Fuld tid derimod, 7- 9 timer om dagen hver dag, det fungerer fint :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...