Hop til indhold

Træningsstøvler - helårs.


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Mine "hundestøvler" er disse:

 

jt.jpg

 

Jeg har haft dem i 3 år nu, og det kan man hverken se eller mærke! De er dejlig varme, vandtætte, de er i læder og den øverste kant med "pels" kan også foldes op, så den bliver lidt højere og bare er læder hele vejen op.

 

De er fra Merrell. De er faktisk på tilbud lige nu hos Lykkesko (http://lykkesko.dk/sko/merrell-stoevle-3) til 749,-

Jeg gav selv fuld pris 1500,- for tre år siden, men de er hver eneste krone værd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!

Sitto, de er rigtigt flotte! Hvad er materialet? Hvor koldt har du været ude, i dem og hvor længe?

Det er læder, og så lige den mørkeste farve du kan se lige der hvor "pelsen" begynder, det er ruskind - men kun et ganske lille stykke. For det stykke som er foldet ned, som man også kan folde op, så der ikke er "pels" at se, det er også læder. De er super nemme at holde og gøre pæne igen med noget læderfedt. :-)

 

Jeg har stået flere gange en rigtig vinterdag med sne überalles på en træningsplads i 2-3 timer, uden at nå at fryse mine tæer.

 

Jeg bruger dem også gerne om efteråret, og vader igennem mudder og vandpytter, uden at få våde fødder. :-) Altså selvfølgelig kan der komme vand ind når vi når derop til hvor hullerne til snørrebåndene begynder - men jeg har endnu aldrig oplevet at få våde fødder, hverken i sne eller mudder/vandpytter. Og jeg vader som regel bare igennem det hele uden særlig stor omtanke :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og selvom jeg hvert eneste efterår og vinter de sidste 3 år har brugt dem dagligt, til alle de lange ture med hundene, og også til ikke-hundeture, men hvor det bare har været piskoldt, så kan du overhovedet ikke se på sålen at de har været brugt. Den ser ud som da jeg købte dem. Jeg er virkelig imponeret - for jeg har en meget skæv benstilling og slider normalvis nye sko/støvler op i løbet af ingen tid. Men hvis man lige vasker dem her og giver dem læderfedt igen, så er der ingen der vil ane at de er 3 år gamle! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...