Hop til indhold

Bedste pension/pasning på Fyn eller i Odense?


Gæst A Dogs Tale
 Share

Recommended Posts

Gæst A Dogs Tale

Hej alle

 

Jeg er i gang med at finde en ny hundesitter, der kan passe Wilma, fordi jeg desværre har mistet tilliden til min nuværende.

Jeg har læst trådene igennem herinde ang. anbefaling af hundepensioner, men de er flere år gamle og ting har måske ændret sig, eller nye er kommet til. :confused:

 

Derfor vil jeg gerne høre jeres allerbedste anbefalinger af pensioner i Odense eller på øvrige Fyn, da jeg selvfølgelig er villig til at køre for at sikre at hunden får den optimale pasning. Wilma er en aktiv cockerspaniel, så jeg er ret kritisk med, hvem jeg tør lade passe hende:oops:

 

Har I en privat hundesitter, som I sværger til så vil jeg også rigtig høre om det, det kan jo være at vedkommende er interesseret i en tjans mere.

 

Tusind tak for hjælpen! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke prøvet den selv, men min mor bruger den her http://www.dyreadfaerdsklinikken.dk og den er hun rimelig tilfreds med :)

Hende kender jeg (også) privat, hun er en rigtig god dame! Så det er helt sikkert også et godt sted. Før hun selv havde hundepension anbefalede hun et sted der hedder Lille Dyred, også ved Tommerup.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A Dogs Tale

Tak for svarene foreløbig.

Lille Dyred er også et af de steder, jeg har set på. Kan det anbefales? Og hvad er bedst af Egely og Lille Dyred?

 

Jeg vil egentlig gerne have et ret lille sted.

 

(Min seneste hund måtte aflives efter pasning, da de ikke reagerede på at den blev syg, så jeg kan godt blive lidt hundemor fra helvede, når det kommer til pasning:shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A Dogs Tale
er egentlig også lidt lun på Egeby - allerhelst ville jeg jo finde et sted hvor Loui kunne ligge inde i sofaen og blive nusset på maven - er det lidt i den retning?

 

Har det på præcis samme måde!!!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tænker jeg jo at det er en privat hundesitter fremfor en pension i leder efter. Selv et lille sted som egeby har plads til 12 hunde i højsæsonen foruden deres egne. Det er vel ikke praktisk muligt at tage hundene ind i privaten.

 

Når det så er sagt så er skipper og Pelle fra pensionen rigtig glade for hinanden og jeg ved han har været med inde i privaten på et tidspunkt hvor han var eneste gæstehund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...