Hop til indhold

Fra Barf til tørkost.


Manse
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg overvejer at få Manse over på tørkost igen. Han har fået barf i lidt over et år. Han fungere egentlig godt nok på det, udover det virker som om han altid er sulten. Han har altid haft lidt bøvl med maven. Altså tynd mave, det er blevet lidt bedre på barf.

Han er ikke lige til grønsager, så han får sådan nogen grønsager piller fra vetCur-vivet ved siden af.

Men da han har tildens for overvægt og i forvejen godt kunne tabe sig et par kilo uden det gjorde noget, kan jeg ikke give ham i store mængder.

 

Nå spørgsmålet er om I har et forslag til hvilket foder jeg kan give ham?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hvis han har fået de her Vet cur piller - hvorfor så ikke prøve Gour mix af?

 

Alternativ kan jeg foreslå Omnisense som jeg fodre mine beagler på - aldrig har de haft bedre maver end nu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at prøve at give ham lidt mere kød i en periode?

Jeg kan huske at have læst en herinde der havde en hund med vægten til den lidt gode side, også på barf, der i en periode gav lidt mere mad med det resultat at hunden faktisk tabte sig.

Mht. grøntsager - Hvordan har han det med dem hvis I blender dem? Har selv brugt at blende grøntsager med lidt vand og så fryse ned i isterningbakker til Futte da hans mave ikke kunne tåle det vitaminpulver min daværende forhandler førte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar.

 

Jeg var forbi der hvor jeg køber barf igår, de synes også han er blevet lidt tyk.

De mener så ikke det vil hjælpe at komme på tørkost, da kød mætter mere? Men for at han kan tabe sig får han nu 200 gram i stedet for 250 gram. Og så får han 50 gram grønsags piller som så også skal bruges til godbidder. Og så mente se at han skulle ha flere ben, ca hver anden dag så han kan blive mental mæt.

Han vil nok stadig være sulten hele tiden... Men han er også kastereret, det hjælper jo heller ikke på det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...