Hop til indhold

Ny webshop


Gæst WebPet
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg er i gang med at starte en internetbutik, hvor vareudvalget skal være simpelt og overskueligt, men hvor alle produkter er af en god kvalitet. Jeg trækker på en professionel erfaring med hunde. Udvalget skal så udbygges efterhånden - til at starte med føres der kun produkter til hunde.

Da der er mange hundeejere herinde vil jeg gerne høre Jeres mening om konceptet - og om I har nogle forslag til siden?

 

WebPet.dk

 

På forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt finde på at handle der. Prisene virker fornuftige og siden er dejligt overskuelig. Men ja, glæder mig da til sortimentet bliver udvidet lidt :-D

 

Tror også du med fordel kan sælge ting til pleje; potecreme, ørerens, negleklippere, shampoo osv. Måske også nogle tilskud som f.eks. fiskeolie, glucosamin og lignende. Og så ellers bare udvide det du allerede sælger med nogle flere mærker :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker for jeres input. Lyder til at enkeltheden og dét, at det er gjort overskueligt er noget I også værdsætter. Jeg er selvfølgelig enig i, at sortimentet skal udvides. Men det er en proces jeg tager af flere trin, for at være sikker på, at produkterne også er af en vis kvalitet. Jeg er allerede i gang med at udvælge flere produkter :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Simpelt og fint. Jeg synes udvalget er alt alt for småt - kunne ikke selv finde på at handle der.

Og så er det irriterende "fyld" at man eks. skal se et billede af samtlige K9 seler i alle størrelser. I stedet for bare én og så kan man vælge størrelse under den. Det samme med halsbånd osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...