Hop til indhold

hvilket billede skal vi vælge?


Gryn
 Share

hvilket billede  

38 stemmer

  1. 1. hvilket billede

    • nummer 1
      1
    • nummer 2
      1
    • nummer 3
      26
    • nummer 4
      2
    • nummer 5
      8


Recommended Posts

...SURT! Jeg er IGEN uenig... :roll:

 

Såvidt jeg kan se, er der kun ét billede, der er skarpt nok til at egne sig til udprintning.. -Nemlig nr. 1.

Det er ærgerligt, at der mangler en lillebitte smule foroven... Måske er hovedet helt på originalbilledet... Ellers ville man nok ikke lægge mærke til det hvis der kom en ramme om.

 

Hvis de andre billeder havde været lige så skarpe, så ville jeg osse have valgt et af vinterbillederne...

 

---Men hvis julekortene ikke skal være ret store, så kan det da godt være, at nr. 3 er skarpt nok.

 

Start med at udprinte et prøvetryk af alle billederne i den størrelse, du vil have kortene..... ---Og selvfølgelig med så høj opløsning og så god billedkvalitet (på printeren) som muligt..

 

Billederne er skam skarpe, men det er svært at se med en sort hund. Jeg kan lave noget med lyset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige bestemt mig for at de 10 første som har stemt på det billede vi vælger får et julekort med Groa. Så dem der ikke har skrevet hvilket billede de har valgt, bedes skrive det her.

Jeg elsker nemlig at skrive julekort;-)

 

Øv, så får jeg ikke noget julekort, for jeg stemte på nr. 5, selvom jeg også gerne ville have stemt på nr. 3, hvis jeg havde kunnet vælge flere. :megaked:

 

Kan jeg ikke få dispensation til at få et kort alligevel, når jeg nu var den allerførste, der stemte og skrev i tråden? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal nok få jeres julekort...

 

Jan spørger om hvorfor i så gerne vil have et julekort med Groa på?

Julemærkehjemmene bliver glade i år, de får solgt ekstra mærker til os:mrgreen:

 

Fordi det da er top-hyggeligt :5up: :klap: I kan lade Groa sende til Noomi, så skal jeg nok sørge for at Noomi sender et tilbage :blink: (med eller uden billede og det bliver mig der fører kuglepennen, for ellers æder hun det bare - hun har noget med papir :roll::lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi det da er top-hyggeligt :5up: :klap: I kan lade Groa sende til Noomi, så skal jeg nok sørge for at Noomi sender et tilbage :blink: (med eller uden billede og det bliver mig der fører kuglepennen, for ellers æder hun det bare - hun har noget med papir :roll::lol:)

 

Lyder hyggeligt, vi må have en "bytte-julekort-tråd". :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...