Hop til indhold

Hej hej


Gæst Tweety
 Share

Recommended Posts

Hej..

 

Nu har jeg luret med herinde i en månedstid, så må hellere lige sige hej.:vinken:

 

Lidt om mig og min kæreste:

Jeg er kvinde på 27 og førtidspensionist.

Min kæreste er 27 og grafisk designer.

Vi bor til leje i et hus, i en lille by udenfor Århus. Vi har ingen børn.

 

Lidt om vores hund:

Hun hedder Smedebakkens Dixi, og er født den 7/7 2008.

Hun er en sort schæfer med masser af krudt i :mrgreen:. Hendes "far" træner med hende i Kreds 75.

Hendes interesser er at bide i ting, og grave huller i sin "mors" have og dermed drive hendes "mor" til vanvid :blink:

 

Det var lidt fra os.. Der skal nok komme billeder i løbet af ugen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej..

 

Nu har jeg luret med herinde i en månedstid, så må hellere lige sige hej.:vinken:

 

Lidt om mig og min kæreste:

Jeg er kvinde på 27 og førtidspensionist.

Min kæreste er 27 og grafisk designer.

Vi bor til leje i et hus, i en lille by udenfor Århus. Vi har ingen børn.

 

Lidt om vores hund:

Hun hedder Smedebakkens Dixi, og er født den 7/7 2008.

Hun er en sort schæfer med masser af krudt i :mrgreen:. Hendes "far" træner med hende i Kreds 75.

Hendes interesser er at bide i ting, og grave huller i sin "mors" have og dermed drive hendes "mor" til vanvid :blink:

 

Det var lidt fra os.. Der skal nok komme billeder i løbet af ugen..

 

Hej Tweety og Dixi :vinken:

 

Dejligt at I kunne finde herind :mrgreen:

 

Hils :vinken:

Vi ses til træning på torsdag - Hvis altså ham "farmand" kan nå det:hmm:

 

Hilsen Nazak og bette Easy

 

Ps. Glæder os til MANGE billeder....... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen :vinken: og velkommen selvfølgelig :blink:

 

Hvordan gik det hos dr. dyr igår - bestod Dixi schæferprøven og pev, da hun blev stukket :mrgreen: :blink: og kunne Søren klare de 2 søstre på een gang :shock: :blink:

 

Glemte du i øvrigt ikke at nævne, at Dixi også træner med hendes "kusine" Jacki :confused::( :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw sikke en lækker velkomst.. :banan:

 

A9: Nope hun dumpede, for hun peb overhovedet ikke.. Og hun fik endda to sprøjter.. :blink: Jeg valgte at lade hende få rabies sprøjten så hun kunne få sit pas, for hun skal nok snart en tur med mor over grænsen..

 

Men det er faktisk meget rart at der er nogen man kender IRL herinde.. Men hils Jacki og sig at Dixi glæder sig til at bide hende i ørene igen.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw sikke en lækker velkomst.. :banan:

 

A9: Nope hun dumpede, for hun peb overhovedet ikke.. Og hun fik endda to sprøjter.. :blink: Jeg valgte at lade hende få rabies sprøjten så hun kunne få sit pas, for hun skal nok snart en tur med mor over grænsen..

 

Men det er faktisk meget rart at der er nogen man kender IRL herinde.. Men hils Jacki og sig at Dixi glæder sig til at bide hende i ørene igen.. :mrgreen:

 

 

Sådan Dixi - Selvfølgelig piver man ikke - :5up: Man er vel en "Tayson pige" og en Smedebakken hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...