Hop til indhold

Knuder :'(


Manse
 Share

Recommended Posts

Sidste søndag opdagede jeg at Manse har knuder i armhulen, eller hvad det nu hedder på en hund :megaked:

 

Først tænkte jeg det muligvis var på grund af hans sele (Julius k9) da de sidder lige der hvor den store spænde er.. Så jeg har skiftet sele for at se om der ville ske en ændring, men det er der ikke!

Jeg har en tid ved dyrlægen idag, men er ved at dø af skræk om det er kræft! :megaked:

 

Der er nok en 6-7 stykker i den ene side og 3 i den anden side.. Han virker ikke til at have ondt når jeg rører ved dem.. Og de er lidt bløde agtig..

 

 

Nogen der har oplevet det samme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, det lyder af mange.. håber det gik godt hos dyrlægen. En af de hunde vi lufter, får konstant nye knuder, og de er aldrig godartede, men han lider også nærmest af ALT en hund kan lide af. Han er 9 år gammel, og stadig frisk, og har været i narkose hundredevis af gange for at blive opereret, uden at det påvirker ham.

 

(hundredevis er muligvis lidt en overdrivelse, men flere gange om året).

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres trøstede ord. Det var bare mig der heldigvis er en pylre mor :oops:

Det var på grund af hans sele, så bare lidt hud irritation, som bare skal have tid så skulle det gerne gå væk af sig selv, men jeg skal selvfølgelig lige holde øje med det.

Men puha hvor blev jeg lettet over at høre det. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Åhh sikke en lettelse:-D - at det "bare" var en dum sele som var problemet - det kan man da gøre noget ved ret hurtigt.

 

Det godt du kom af sted til dyrlægen - hellere engang for meget end for lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...