Hop til indhold

Myndehalsbånd


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer sådan at ønske mig myndehalsbånd til hundene til jul, men jeg er sådan i tvivl om størrelsen.

 

Desværre ser det ud til at Hurttas halvkvæl myndehalsbånd mere eller mindre er udgået, og jeg har indtil videre fundet dem på en Hollandsk side. Jeg skal lige have fundet ud af hvad der står, for er ikke sikker på at de shipper til udlandet.

 

MEN, hvis de gør, er der så nogen herinde som har styr på hvor og hvordan man skal måle hunden? Hvis det lykkedes mig at få dem sendt fra Holland ville det være vildt ærgerligt at stå med to halsbånd som ikke passer.

 

 

Det er det her det drejer sig om, og fra samme side:

 

http://www.xpet.nl/assets/s2dmain.html?http://www.xpet.nl/10000099540cfc101/10000099540f34071/10000099540f4a189/1000009cdc130a147.html

 

 

 

Al hjælp modtages med kyshånd, har virkelig længe gået og drømt om Hurttas myndehalsbånd :mrgreen: (Og hvis der er nogle der kan være behjælpelig med det hollandske, vil det være endnu mere fantastisk!)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

...Men ikke i Mollies størrelse :( Og ved ikke om en str. 45 ville passe Ninja.

 

Men ellers tak, jeg har noteret mig de to sider, men tror kun jeg køber hvis jeg kan få til begge tøser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pajkos er vidst 35cm lige som hans andre halsbånd, men det sidder så løst at han kan vride sig ud, hvis han ikke vil samme vej som mig på tur. Super lækkert halsbånd, men metallet ruster, når det kommer i kontakt med saltvand. Jeg overvejer at skifte det ud på et tidspunkt...

 

Bruger Pajko 35 i halsbånd? Weird, det gør mine også - ville have troet Pajkos hals var tykkere. Men det er nok pelsen der snyder

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er forståeligt. Jeg har selv svær OCD når det handler om hundene - de SKAL have det samme på :roll: behøver ikke være samme farve, men det skal være det samme...

 

Det er faktisk lidt irriterende nogle gange ... Især hvis man falder over et restlager, og der kun er til én af hundene :lol:

 

 

Pajkos er vidst 35cm lige som hans andre halsbånd, men det sidder så løst at han kan vride sig ud, hvis han ikke vil samme vej som mig på tur. Super lækkert halsbånd, men metallet ruster, når det kommer i kontakt med saltvand. Jeg overvejer at skifte det ud på et tidspunkt...

 

Jamen, Mollie er en lille wanna-be-kooiker. Har vidst målt hende til 36-37cm. Men hvad måler Pajko reelt om halsen ? Altså uden alt det der pels :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk lidt irriterende nogle gange ... Især hvis man falder over et restlager, og der kun er til én af hundene :lol:

 

 

 

 

Jamen, Mollie er en lille wanna-be-kooiker. Har vidst målt hende til 36-37cm. Men hvad måler Pajko reelt om halsen ? Altså uden alt det der pels :lol:

 

Jeg husker det ikke, og jeg har ham jo ikke lige så jeg kan måle ham desværre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk lidt irriterende nogle gange ... Især hvis man falder over et restlager, og der kun er til én af hundene :lol:

 

 

 

Meget :lol:

 

 

er allerede ved at gå en lille smule i panik over hvis jeg får nummer 3 - hvad skal jeg så gøre med de ting jeg allerede har, som evt. er udgået nu, fordi de er gamle? :stupid:

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

du skal også være opmærksom på at de skal kunne komme ned omkring deres hoveder for at komme på, og det er der ikke taget højde for med målene. (det er jo det der er "problemet" med mynder, hovedet er mindre end halsen)

 

Tak, det læste jeg godt et sted på nogle andre typer halvkvæl, så dejligt du lige kan bekræfte!

 

Men tror du at målet på halsbåndet er inkl. halvkvælet, eller det stramme mål ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det læste jeg godt et sted på nogle andre typer halvkvæl, så dejligt du lige kan bekræfte!

 

Men tror du at målet på halsbåndet er inkl. halvkvælet, eller det stramme mål ?

 

På Pajkos er det det stramme mål… og halsbåndet kan udvide sig ganske meget…

Det er altså 35cm rundt, som han har det på her på billedet, og så kan det udvide sig med alt det sorte som hænger ned langs brystet.

5703_10152640158850456_230885200_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det læste jeg godt et sted på nogle andre typer halvkvæl, så dejligt du lige kan bekræfte!

 

Men tror du at målet på halsbåndet er inkl. halvkvælet, eller det stramme mål ?

 

pas. Vil tro det er målet strammet ind, det er jo der det skal holde faast på en glat mynde :mrgreen: men der står jo så ikke hvor meget extra martingalen giver i mål.. der må du nok maile sælger tror jeg, så du kan være helt sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

På Pajkos er det det stramme mål… og halsbåndet kan udvide sig ganske meget…

Det er altså 35cm rundt, som han har det på her på billedet, og så kan det udvide sig med alt det sorte som hænger ned langs brystet.

5703_10152640158850456_230885200_n.jpg

 

Smukke Pajko :lun:

 

Tusind tak, så har jeg vist fået den information jeg skal bruge. Så mangler jeg bare at hjemmesiden sender til DK :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...