Hop til indhold

Hvordan siger jeg fra???


Louca
 Share

Recommended Posts

Jeg er på min arbejdsplads blevet indlemmet i et projekt som ikke rigtig siger mig noget. Min tidligere leder tilmeldte mig uden at spørge om jeg havde lyst. Min nuværende leder bliver punket af sin leder, for ikke at bakke mig op i at blive i projektet:-( men hvordan skal hun kunne det, når jeg ikke har hjertet med i det. I morgen skal jeg til møde med projekt lederen, men hvordan kan jeg forklare at jeg hellere vil passe mit daglige arbejde hver dag, og ikke deltage i et projekt hver anden onsdag, jeg ikke rigtig har lyst til?? Man får vel ikke en ordentlig arbejdsindsats ud af at tvinge mig til at blive i det??? Nogle fantastiske ideer fra jer herinde??

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres indspark, nu skal I høre hvad der skete: projekt lederen, som jeg kun kender sporadisk, var et yderst forstående og sødt menneske. Jeg sagde det som det var, at jeg ikke føler at kunne lægge en ordentlig arbejdsindsats for dagen og vi havde en god og konstruktiv snak. Nu er jeg ude og det er ingen "hard feelings". Jeg er bare så lettet og glad:-)))

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...