Hop til indhold

Advarsel !!!


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Kopieret fra FB, ikke mange detaljer, men poster alligevel lige advarslen herinde også.

 

JEG EFTERLYSER HER MED LISA/EVA og hendes mand køre i en rød Fiat punto hun er lyshåret sidste nummer hun ringede fra var : nummert 42681416 hun tager rundt i danmark og køber/tager imod hunde og andre kæledyr for der efter at mishandle dem groft !! flere har oplevet denne kvinde som går under forskællige navne som Lisa og Eva .hun er bosat omkring Varde egnen !hende og hendes mand arbejder sammen om at skamfer og togturer hunde og andre små forsvarsløse dyr i danmark som de henter og udgiver sig for at vil give et godt nyt hjem til HJÆLP MED AT FÅ DEM STOPPET DEL DEL DEL denne status skal gerne nå rundt til alle I danmark !! hjælp med at finde dem politiet nægter at tag sig af det !!!så vi som borger og dyrelsker må stå sammen nu så hun kan blive offentlig gjort nu !!! DEL DET VIGTIGT det kunne være dit dyr næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så godt den og en anden lignende advarsel mod hende på FB, og jeg må indrømme, at jeg undrer mig lidt ...

Den anden advarsel gik på, at hun havde købt en hund, som så senere blev fundet bundet (og vistnok også med benene bundet sammen, så vidt jeg husker) hos tidligere ejer.

Hvem betaler for en hund, for at aflevere den - gratis - tilbage igen.

I mit hoved er der noget, der ikke hænger sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tullemus, tjek hvad aktive dyrevenner skriver om sagen på deres fb. Den er falsk, og vedkommende med det angivne telefonnummer bliver chikaneret:(

 

Tak, Anne :bighug:

 

Det er jeg ked af, at have været medvirkende til, ved at dele den :cry:...anede ikke, at den var fake, hvem finder også på, at udsætte nogen for så grov chikane, hvis der ikke er noget hold i virkeligheden :evil:

 

Måske en admin kan slette tråden igen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...