Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hihi... Kan oplyse at vi har i hvert fald en der kan filme når vi er igang i vores kl 1 løb... Så mon ikke der kommer film søndag eftermiddag. Glæder mig rigtig meget. Synes hun har rykket sig en del over efteråret/vinteren(selvom jeg stadig synes hun er ret blondinedum af og til :blink:). Målet er at hun skal komme igennem samtlige slalommer og så vil det være skønt hvis hun tager feltforhindringerne uden at tøve. Hun var ret sej i oktober da vi var i Fakse sidst i oktober, så det håber jeg hun vil gentage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke alle sammen :banan:

Vi skal også først afsted i næste weekend :cool:

Men nu tager vi til hvalpetræning og klikkerkursus imorgen.

Fredag skal Sanne prøve at rette lidt op på mine "moves" eller mangel på samme :sjov:

Lørdag tager vi til DGI i Randers ( det bliver jo nok en laaaang dag ) :mrgreen:

Så har jeg også meldt os til rally og agility ved sannes hundecenter og så prøver vi altså også det store stævne på vilhelmsborg :slem: Vi bor jo lige ved siden af

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i heldige, jeg skal vente til næste weekend før vores første stævne i år :blink:

Jaa, jeg kommer også til Højme/Nr. Aaby! :5up:

Held og lykke alle sammen :banan:

Vi skal også først afsted i næste weekend :cool:

Men nu tager vi til hvalpetræning og klikkerkursus imorgen.

Fredag skal Sanne prøve at rette lidt op på mine "moves" eller mangel på samme :sjov:

Lørdag tager vi til DGI i Randers ( det bliver jo nok en laaaang dag ) :mrgreen:

Så har jeg også meldt os til rally og agility ved sannes hundecenter og så prøver vi altså også det store stævne på vilhelmsborg :slem: Vi bor jo lige ved siden af

Sejt! Jeg overvejer også Vilhelmsborg, må se hvordan det ser ud med arbejde, måske ses vi! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glæder mig også helt tosset til på lørdag!! :ivrig:

 

Men det er jo for vildt så mange starter! wow!

 

Jeg mærker nok ikke den store forskel i mine klasser, Luna er jo klasse 3 og langt de fleste jeg løber imod er også klasse 3 i både ag og spring mener jeg. Milo er jo rykket i klasse 2 i sp nu, det er jeg så pænt træt af! Men hvad, han løber jo åben, men stadigvæk!

 

Nå, men bliv nu lørdag igen!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glæder mig også helt tosset til på lørdag!! :ivrig:

 

Men det er jo for vildt så mange starter! wow!

 

Jeg mærker nok ikke den store forskel i mine klasser, Luna er jo klasse 3 og langt de fleste jeg løber imod er også klasse 3 i både ag og spring mener jeg. Milo er jo rykket i klasse 2 i sp nu, det er jeg så pænt træt af! Men hvad, han løber jo åben, men stadigvæk!

 

Nå, men bliv nu lørdag igen!! :banan:

Jeg er ret spændt på hvordan det bli'r at løbe SP2 med Iso - hvis jeg nu altså får lov at låne hende i weekenden... Enten bli'r det meget sværere - eller også bli'r det nemmere. Klasse 1-banerne har jo virkelig ikke været nemme for os, da mange af dem har været meget lige ud af landevejen, hvor Iso så får aaalt for meget fart på og bli'r ustyrlig og river pinde. På den anden side går springklasserne jo pr. definition hurtigere end ag-klasserne, hvilket også gi'r os problemer... Nå, men mon ikke vi bare skal bli' diskede i det meste, lige som før?? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kom i SP2 i sensommeren 2013, men desværre ikke i AG, så vi er rykket ned igen, æv!

Men det er fint, tror vi rykker i år, og bare vi kan blive i klasse 2 hele 2014 er det fint med mig :blink: Er sikker på min hund godt kunne klare en klasse 3 bane, med rette fører :slem: bare ikke mig, det er jeg ikke rutineret nok til endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret spændt på hvordan det bli'r at løbe SP2 med Iso - hvis jeg nu altså får lov at låne hende i weekenden... Enten bli'r det meget sværere - eller også bli'r det nemmere. Klasse 1-banerne har jo virkelig ikke været nemme for os, da mange af dem har været meget lige ud af landevejen, hvor Iso så får aaalt for meget fart på og bli'r ustyrlig og river pinde. På den anden side går springklasserne jo pr. definition hurtigere end ag-klasserne, hvilket også gi'r os problemer... Nå, men mon ikke vi bare skal bli' diskede i det meste, lige som før?? :lol:

 

:bighug: Jeg tror helt klart på det er en fordel for jer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...