Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ny tråd - tvangsflytning pga årstid og trådlængde :klap::mrgreen:

 

Karla skal løbe i Horsens i weekenden. Jeg har ingen ambitioner om noget som helst. Træning igår var aflyst pga bodil og de sidste 2 gange har vi ikke kunnet finde ud af noget som helst sammen :roll: andet end at vi er enige om, at jeg er en tåbe....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjaaa... vi var i Horsens idag... jeg tror dagens slogan var: vi kom, vi så, vi gik igen eller noget :lol:

 

Nej, Karla løb egentlig ok, i forhold til hvad jeg havde frygtet. Tog alle sine felter i AG3 :shock: men rev så en pind desværre. Men så havde hun så åbenbart også vist at hun kunne og så gad hun ikke det pjat mere. Så i AGÅ smed hun både balance og A og ville helt sikkert også have smidt vippen, hvis det ikke var fordi jeg havde stået foran dem og skreget HEEEEEELT NEEEEED - imens hun skreg tilbage: DU STÅR I VEJEN DAME, FLYT DIG!

 

Så var der tunnelkuller, det kørte bare! Karla havde en fest, men jeg kan afsløre, at når man løber tunnelkuller kan det være en god plan at fange sin hund, inden man råber "Karla iiiiiii" når der er 3 huller foran kræet :stupid: så disk der pga mig. SP3 gik super igennem alt det kringlede, så var der en lige tunnel og Karla blæste glad igennem den og videre fremad over et spring, istedetfor at dreje 90 grader til venstre efter udgangen som hun burde have gjort... så endnu en disk der...

 

Alt i alt: på papiret en skidt dag. 2 løb med fejl og 2 disk, i realiteten, alt taget i betragtning, så løb hun super fint, var lydhør og på. Så det var ok, selvom det ikke ser sådan ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Buster og jeg var også i Horsens idag. :mrgreen:

Vores første officielle konkurrence.

Det blev til en 1. og en 2 plads.

Super dygtige dejlige Buster :hjerte:

Det negative er så at det regnede hele dagen.

Og at bilen ikke kunne starte da vi skulle hjem.:cry:

Jeg var så smart at købe en kabinevarmer som jeg havde tændt i 30-45 min i løbet af dagen. Den skulle ikke aflade bilen, men det gjorde den altså alligevel. :damn:

Nå Thomas og Sanne havde heldigvis startkabler og var behjælpelige med at få startet dytten.:klap:

Så vi kunne komme hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til alle i dygtige fører!!

 

Jeg skal først til konkurrence igen til februar. Åhh, der er bare så længe til!!

 

 

Er der nogle der påtænker at komme til Danica Cup her på sjælland i juli? Jeg gør!

 

Jeg var med til Fionia i år, hvilket var super. Men, en dyr fornøjelse... tror ikke jeg melder til i år...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til alle i dygtige fører!!

 

Jeg skal først til konkurrence igen til februar. Åhh, der er bare så længe til!!

 

 

Er der nogle der påtænker at komme til Danica Cup her på sjælland i juli? Jeg gør!

 

Jeg var med til Fionia i år, hvilket var super. Men, en dyr fornøjelse... tror ikke jeg melder til i år...

 

Jeg ville rigtig gerne med! Var også med til Fionia i år og det var SÅ stort at prøve. Men, som Amocca, det var en dyr fornøjelse og jeg havde endda gratis overnatning hos min søster - så det kommer an på økonomien om jeg melder til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger ikke nej til at have nogen boende, i år skulle jeg jo gerne have bil, og så er det bare lettere at køre frem og tilbage. De 20-25 minutter hver vej er til at overleve, hvis det betyder jeg kan sove i min egen seng. Og så er campingvogn meget småt med to hunde fandt jeg ud af. Men OK, når den ene hund er en tre måneder gammel border collie, er det vel ikke så mærkeligt :hmm:

 

Dania var ikke så dyr i overnatning i 2011, mener der var omkring 700 kr. For hele ugen med campingvogn. Det kan jo have ændret sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

700 kr lyder jo lovende. Det er også muligt at leje et sommerhus - f.eks. på Enø. Det er vel heller ikke så langt?

Kommer med et par venner, så jeg skal nok leje noget tror jeg. Ellers tak for tilbuddet. Det kan da godt være at et godt bad vil være meget rart en af dagene ;-) hehe

Vi må se hvad der sker ...

 

Det er jo så kun overnatningen. Derudover er der de ca 1000 i stævnegebyr og så skal du jo også spise og drikke i en uge ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ikke prisen endnu, men havde selvfølgelig også regnet med stævnegebyr + mad vil komme oveni ;-)

Ved godt det ikke er en bilig ferie. Der er også lidt benzin oveni ;-)

 

... Men forhåbentlig er det rigtig sjovt og hyggeligt?? :-)

jeg har godt nok aldrig været til Dania, men var til Fionia i år og Jutlandia sidste år, og det var superhyggeligt til begge!! Det var alle pengene værd, og jeg vil helt klart med igen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ikke prisen endnu, men havde selvfølgelig også regnet med stævnegebyr + mad vil komme oveni ;-)

Ved godt det ikke er en bilig ferie. Der er også lidt benzin oveni ;-)

 

... Men forhåbentlig er det rigtig sjovt og hyggeligt?? :-)

 

Aboslut! Og kan anbefale at sove på pladsen, det giver lige det der ekstra synes jeg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal absolut bo på pladsen!!! Det gi'r helt klart noget ekstra med til oplevelsen! Ved ikke hvordan det ser ud til Dania, men hvis ikke der er campingplads/køkken så kommer man jo langt med en grill og engangsservice! Til Fionia har der været et campingpladskøkken (omend lille og meget langt væk), til Jutlandia var der ingen køkkenfaciliteter men til gengæld restaurant/café. Mit råd ville nok være at leje en campingvogn hvis man har mulighed for det, for det er søreme rart at ha' køleskab og kogeblus, og faktisk også varme hvis det nu bli'r en småkold sommer. Der var jo ingen problemer i år, men sidste år varmede jeg da campingvognen op flere aftener, ikke mindst for at få fugten ud... Og så er jeg personlig lidt mere tryg ved at efterlade hunden i en campingvogn, frem for i et telt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal absolut bo på pladsen!!! Det gi'r helt klart noget ekstra med til oplevelsen! Ved ikke hvordan det ser ud til Dania, men hvis ikke der er campingplads/køkken så kommer man jo langt med en grill og engangsservice! Til Fionia har der været et campingpladskøkken (omend lille og meget langt væk), til Jutlandia var der ingen køkkenfaciliteter men til gengæld restaurant/café. Mit råd ville nok være at leje en campingvogn hvis man har mulighed for det, for det er søreme rart at ha' køleskab og kogeblus, og faktisk også varme hvis det nu bli'r en småkold sommer. Der var jo ingen problemer i år, men sidste år varmede jeg da campingvognen op flere aftener, ikke mindst for at få fugten ud... Og så er jeg personlig lidt mere tryg ved at efterlade hunden i en campingvogn, frem for i et telt.

 

Jeg var i telt - og nej pyyyyh hedebølge! Det var ikke fordi det var et problem at holde varmen! Jeg boede tæt ved træningskammerater i campingvogn, så vi kunne spise sammen. Hvis jeg forlod teltet i længere tid var hundene i bur. Hvis jeg bare skulle over at spise eller lign. så var de bare i løbegården. Men de er også vant til at være med på "stævnecamping" i teltet.

 

891875_10151608367382054_480488289_o.jpg

933904_10151599537337054_783547134_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i telt - og nej pyyyyh hedebølge! Det var ikke fordi det var et problem at holde varmen! Jeg boede tæt ved træningskammerater i campingvogn, så vi kunne spise sammen. Hvis jeg forlod teltet i længere tid var hundene i bur. Hvis jeg bare skulle over at spise eller lign. så var de bare i løbegården. Men de er også vant til at være med på "stævnecamping" i teltet.

 

[ATTACH=CONFIG]114864[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]114863[/ATTACH]

 

Nej i år var der ingen problemer med at holde varmen! :lol: Men til Jutlandia var det sq. Vi stod meget højt i kurs om aftenerne, fordi min svoger havde taget forteltsvarmer med, og det var viiirkelig rart at ha' den! Men vi må da virkelig ikke håbe at vi får sådan en sommer igen... Kan godt huske dit biltelt, og billederne vækker gode minder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...