Hop til indhold

Leversvigt


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Hej og god jul. :hjerte:

 

I juli søde min skønne labrador, Lajka, af leversvigt.

Det gik uhyggeligt hurtigt. Min familie tager afsted 5 dage til Kbh, og Lajks blev passet af bedstefar - jeg selv var indlagt.

Da de kommet hjem er Lajka dårlig, og dør faktisk blot en uge efter.

Hvad kan det skyldes? Vi har aldrig givet hende vindruer, løg, chokolade osv.

 

Kh Anne Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

...Og du er helt sikker på, at bedstefar ikke har hygget sig med Laika og et par gode stykker chokolade?

 

Der er mange, der ikke rigtig tror på, at ting som chokolade, vindruer og hvidløg kan være giftige for hunde. Tit har nogen selv haft en hund, der jævnlig fik de ting uden at tage skade..

Men hvis hunden i forvejen har en svag lever, --måske på grund af alder, så kan det gå ret stærkt...

 

Men det kan jo også være kræft eller noget helt tredie......

 

Har du snakket med dyrlægen? Ellers synes jeg at du skal gøre det. VI kan kun gætte. Dyrlægen har undersøgt din hund mens hun var syg.

 

Det er nok vigtigt at du får så klar besked som muligt, så du tør få en ny og dejlig hund igen... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

det gør mig så ondt du mistet din hund og din mor, og så alt for tidligt. :bighug: selv om man ved når man anskaffer sig sin bedste ven hunden :hjerte: At der ka opstå tidlig sygdom, så ka man aldrig forberede sig på hverken at miste tidligt eller sent . Det vil altid gøre ondt og være et kæmpe savn , men med tiden bliver det bedre , med at kapere sorgen,ved ikke om det giver mening? har selv mistet , både dyr og mennesker som var et stort tab. bla min far da jeg var 14 år. og har min tude ture til tider.trods det mange år siden. men en sorg proces er meget forskellig , og at lukke af for en sorg , er det værste man ka gøre, for så vil den bare komme dobbelt op senere hen. så håber du har nogen mennesker omkring dig som du ka åbne dig for og græde ud os når du har brug for det :hjerte: Og ka tale minder med. både gode og dårlige . men nu tror jeg på Gud , og at dem vi har mistet følger os her på jorden, og ka lytte vis der er noget man har brug for at dele med dem , og fortælle alt muligt. tror ikke det nødvendigvis skal være ved et grav sted, men fint dem der føler for det. tror de ka høre os hvor end vi nu er. og er ikke en tosse bare rolig :rolleyes: men er troende og interesse mig for det åndelige. og tror også der er en dyre himmel som din elskede hund har det godt der i nu :hjerte: og ønsker for dig at du får en nye hund du ka give alt det kærlighed som du har i dig. mange af dem her fra mig :bighug::ae: og husk vis du føler dig alene , er Gud der altid til at lytte. vil be inden jeg sover for dig óm at du hurtigt vil blive rask , og at du meget snart ka få en ny hund ind i dit liv. glædelig jul for mig og simba

image.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...