Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

For mange variabler, dumme ejer

Featured Replies

Besvaret

Jeg havde lavet nyt hjemmelavet hundemad og Karla er helt ekset med det.... Hun har aldrig slikket tallerknen ren før, plejer blot at spise lidt af det og så gå....

Jeg havde gået ud fra det var fordi hun ikke havde lyst til mere, men måske var det bare fordi hun ikke lige synes det var sagen? Ihvertfald er den her nye portion et hit...:5up:

Så er det manden spørger, hvad jeg har gjort anderledes denne gang! Og med selvsikkerhed svarer jeg: "det er lavet på fisk!"

Men så kom jeg til at tænke på, at det ikke kun er kød-arten der er ændret... Det er også lavet med bulgur istedetfor ris, da jeg ikke havde mere ris den dag...

Det er også lavet uden gulerødder, da jeg også var løbet tør for dem... og sidst men ikke mindst blev det serveret let lunt, da det ikke var 100% optøet da hun skulle have det, så det fik lige 30 sek i mikroen...

:stupid: det er jo hele 4 variabler, for at finde ud af hvad det lige præcis var årsagen til at denne portion var helt fantastisk... fjols!

Besvaret

Jamen så ved du hvad du skal lave af mad de næste 4 dage, en ret hver dag hvor du kun har ændret én ting :blink:

Eller også kunne du jo bare blive ved at lave den som i går :mrgreen:

Besvaret
Jeg havde lavet nyt hjemmelavet hundemad og Karla er helt ekset med det.... Hun har aldrig slikket tallerknen ren før, plejer blot at spise lidt af det og så gå....

Jeg havde gået ud fra det var fordi hun ikke havde lyst til mere, men måske var det bare fordi hun ikke lige synes det var sagen? Ihvertfald er den her nye portion et hit...:5up:

Så er det manden spørger, hvad jeg har gjort anderledes denne gang! Og med selvsikkerhed svarer jeg: "det er lavet på fisk!"

Men så kom jeg til at tænke på, at det ikke kun er kød-arten der er ændret... Det er også lavet med bulgur istedetfor ris, da jeg ikke havde mere ris den dag...

Det er også lavet uden gulerødder, da jeg også var løbet tør for dem... og sidst men ikke mindst blev det serveret let lunt, da det ikke var 100% optøet da hun skulle have det, så det fik lige 30 sek i mikroen...

:stupid: det er jo hele 4 variabler, for at finde ud af hvad det lige præcis var årsagen til at denne portion var helt fantastisk... fjols!

godt den lille splejs får sig lidt mad :mrgreen:

kan også være der er tænderne der kom ud der gjorde appetitten større? sjovt at spise gennem huller i gebisset :5up:

Besvaret
  • Forfatter
Jamen så ved du hvad du skal lave af mad de næste 4 dage, en ret hver dag hvor du kun har ændret én ting :blink:

Eller også kunne du jo bare blive ved at lave den som i går :mrgreen:

jamen jeg laver jo en ordentlig portion af gangen og fryser ned.... så det varer jo noget inden jeg går igang med en ny portion.... så det vil tage mig noget tid at komme igennem alle variabler...

men så kan man jo lære det :mrgreen::roll:

Besvaret
jamen jeg laver jo en ordentlig portion af gangen og fryser ned.... så det varer jo noget inden jeg går igang med en ny portion.... så det vil tage mig noget tid at komme igennem alle variabler...

men så kan man jo lære det :mrgreen::roll:

Ellers må du bare blive ved med at lave det på lige præcis dén opskrift. :-)

Besvaret
  • Forfatter
Ellers må du bare blive ved med at lave det på lige præcis dén opskrift. :-)

jamen jeg bilder mig jo ind, at det er sundt med lidt afveksling ;-) udover det, så må jeg nok også hellere lige afvente og se om det bare var fordi hun var utroligt sulten igår... eller om det faktisk bliver ved med at være sagen det her...

Besvaret

Det lyder da dejligt den nye opskrift var et hit :5up:

Jeg tror aldrig det har lykkedes mig, at lave det hjemmelavede ens. Det kommer jo an på det grønne, det veksler jeg meget med. Men det må da også være dejligt med nye retter :-D

Besvaret

Jeg er med på vognen over denæste 4 dage må du bide i det sure æble og lave mad hver dag :blink: og når du har fundet løsningen, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan du lave mange potioner

Besvaret
  • Forfatter
Jeg er med på vognen over denæste 4 dage må du bide i det sure æble og lave mad hver dag :blink: og når du har fundet løsningen, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan du lave mange potioner

altså her i huset er der ikke engang nogen der laver mad til menneskene hver dag :oops:

Besvaret
altså her i huset er der ikke engang nogen der laver mad til menneskene hver dag :oops:

Hahaha, men karla er jo også vigtigere end jer :blink: