Hop til indhold

Karla som fotomodel


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har en bekendt som er reklamefotograf. Hun har (som de fleste fotografer) et stort arkiv af "stock photos" som hun sælger til interesserede købere...

 

Hun var ret vild med Karlas "look" (hvem er ikke det hehe :blink: ) og spurgte om hun bruge hende, så fik vi billederne som "betaling"... Det måtte hun godt...

 

Billederne er lavet i sort/ hvid (ikke at det betyder så meget med en sort/hvid hund hehe) og er sådan lidt "kunst-agtige"...

 

Men er min hund ikke smuk? :lun:

 

Så må vi vente og se om Karla pludselig dukker op på annoncer for loppemiddel eller lignende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Skønne billeder af en dejlig hund! Kan rigtig godt lide at de er sort/hvide, det kan virkelig sætte prikken over i'et ved et godt protræt billede.

 

Fik en gang en opringning fra et stort reklame firma om jeg ville deltage i en (betalt) reklame for dyson - og det kæmpe kvaj til mig sige "desværre, skal på arbejde" :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er hun flot.. jeg bliver stadigvæk lige forbavset over for hvergang jeg ser hende, hvor meget hun ligner Bananna i statur og i hovedet. Jeg kan love dig for at hun bliver en god agility hund, når hun må begynde på det. Bananna er allerede rigtig dygtig.

 

Bantus

 

Hun bliver en fantastisk agilityhund når hun engang bliver en gammel nok (hvis hun ellers kommer til at synes det er sjovt)... jeg har daglige kampe med at prøve at forhindre alt for mange badutspring.... for hvis man ikke stopper barnet så springer hun op og ned af alt der er under 1 meter i højden :shock:....

 

En enkelt gang har hun enddog formået at komme op på en 150 cm høj træstamme.... :eek: et spring og så endnu et afsæt midt på stammen... hop hop "se mig mor" :shock:

Redigeret af Amocca
aaarrrgh - nok alligevel kun 150 cm ikke m :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver en fantastisk agilityhund når hun engang bliver en gammel nok (hvis hun ellers kommer til at synes det er sjovt)... jeg har daglige kampe med at prøve at forhindre alt for mange badutspring.... for hvis man ikke stopper barnet så springer hun op og ned af alt der er under 1 meter i højden :shock:....

 

En enkelt gang har hun enddog formået at komme op på en 150 cm høj træstamme.... :eek: et spring og så endnu et afsæt midt på stammen... hop hop "se mig mor" :shock:

 

Det var nøjagtig det samme med bananna, alt hvad der kunne springes op på, over, osv, det skulle prøves, det er noget af et job at holde styr på sådan en springhund.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nøjagtig det samme med bananna, alt hvad der kunne springes op på, over, osv, det skulle prøves, det er noget af et job at holde styr på sådan en springhund.

 

Bantus

 

det må man sige :-) og jeg er jo skrækslagen for at hun kommer til skade... så gør mit ypperste for at få hende til at holde alle 4 ben på jorden ;-) men det er altså ikek altid jeg når det... hun er jo hurtig den bette :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Jeg trækker lige denne gamle tråd frem i lyset :-D for fotografen har sgi solgt Karla til 2 kunder... jeg ved dog ikke hvem... så vi må holde skarpt øje med, om hun dukker op på emballager for hundeting i fremtiden :mrgreen:

 

 

Ihh tillykke, jeg skal nok holde et skarpt øje:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg trækker lige denne gamle tråd frem i lyset :-D for fotografen har sgi solgt Karla til 2 kunder... jeg ved dog ikke hvem... så vi må holde skarpt øje med, om hun dukker op på emballager for hundeting i fremtiden :mrgreen:

 

Det er måske til en avis - de havde brug for et nyt modelbillede af en kamphund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...