Hop til indhold

Redningsvest til hund.


Gæst Idaef
 Share

Recommended Posts

Hejsa :)

 

Det er sådan at jeg skal have en redningsvest til min hund, er der nogen af jer, der har erfaringer med hvilken der er bedst, eller bare en god een? og gerne til rimelig pris.. under 500 kr...

 

Håber at der er nogen som har nogle gode forslag!:)

 

Venlig hilsen Ida

Link til indlæg
Del på andre sites

Til vores gamle hunde har vi altid bare knaldet en børnevest på dem og bundet en læssegjord om hunden som man binder en rebgrime til en hest (for at have noget at hive hunden op i.)

 

Alle hunde har været dygtige svømmere, men de har samtidig været lidt FOR vandglade når vi var ude med båden, hvilket resulterede i at vi adskillige gange måtte vende båden og hive dem op af vesterhavet igen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til vores gamle hunde har vi altid bare knaldet en børnevest på dem og bundet en læssegjord om hunden som man binder en rebgrime til en hest (for at have noget at hive hunden op i.)

 

Alle hunde har været dygtige svømmere, men de har samtidig været lidt FOR vandglade når vi var ude med båden, hvilket resulterede i at vi adskillige gange måtte vende båden og hive dem op af vesterhavet igen. :blink:

:lol: Dig, hunde og vand er åbenbart ikke altid så heldigt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSD>>>>

 

Ja denne her har jeg godt kigget på..... er bare lidt dyr synes jeg. Jeg fant en anden redningsvest af mærket EZYdog, og den ser ikke helt tosset ud, så den bliver jeg nok nødt til at prøve! Den eneste butik jeg ku finde, som sælger den, ligger desværre i Roskilde..... og det er jo lidt langt at rejse for det, men måske kan jeg få nogen til at bestille den hjem her i jylland:)..

 

Er det dyrt at gå til hundesvømning? Og findes der også nogle steder man kan gøre det herovre i det mørke jylland??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...