Hop til indhold

Periodevis stress


Therese
 Share

Recommended Posts

Ja, vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden :mrgreen:

 

Men sad lige og læste Stellas tråd om stress igennem og spekulerer så på, om der ikke findes nogle tilskud, som man kan give, hvis hunden kun stresser i enkelte situationer og det ikke er et generelt problem.

 

Det er i forbindelse med køreture, som han bliver temmelig påvirket af. Han piver og puster helt frygteligt og har svært ved at falde til ro.

 

Og så er det ift. andre hunde, hvor han også virker stresset og humper dem hele tiden. Han kan næsten ikke fokusere på andet end at rende i røven af den anden hund :stupid:

 

Vi træner det selvfølgelig, men det virker som om vi ikke rigtig kan komme videre herfra. Så jeg tænker, at det måske kan være en hjælp og få ham til at falde lidt ned.

 

Jeg har googlet det, men kan umiddelbart kun finde noget, som skal gives hver dag for at have en virkning. Og det er jo reelt set ikke nødvendigt.

 

Så... Findes der tilskud, som godt kun kan gives på de dage, hvor det bliver et problem eller kommer jeg ikke udenom at give ham det hver dag, hvis jeg skal give det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...