Hop til indhold

4 X H fra skoven i dag


Hailey
 Share

Recommended Posts

Sikke dog nogle lækre hunde, du har:-)

 

Hver ser de dejlige ud og ser ud til de hyggede sig.

 

Hvor er det nogle smukke hunde du har :lun:

Tak for det. Ja de hyggede sig meget, til trods for at der var virvar i skoven. Der var en flok børn der legede rollespil.

 

Det startede ellers ikke godt ud. Da jeg var ved at tage det billede af Hailey, hvor han står, kom der lige pludselig 3 løse hunde :shock: og det var altså IKKE en hundeskov.

 

Jeg skyndte mig at tage fat i hans sele, men jeg kiggede efter ejerne til de løse hunde. De kom så slentrende et stykke væk og reagerede ikke synderligt på at deres hunde var på vej hen til min......hvert fald ikke før jeg sagde: Han kan ikke fordrage fremmede hanhunde!

 

Så var de hurtige til at kalde dem hjem og få liner på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså en flok dejlige drenge :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: ......men du kan vel regne ud hvem der er min yndling :blink:

Hailey :?::!::lol:

 

Har vist ham til Indy, hun er glad for at storebror også er ved at blive lidt grå om ¢jnene, så det ikke kun er hende :engel:

Du glemmer at Huckie er FØDT grå :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ærger mig stadig over at du ikke havde dem med da vi mødtes i Ribe, dengang.

Også mig. men det havde været for mange timer de skulle være i bilen. Jeg var jo også omkring Matika og Funman, for at møde "lille" Tjalfe, Bella og Loke. Den bedste løsning blev i stedet for, pasning derhjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Også mig. men det havde været for mange timer de skulle være i bilen. Jeg var jo også omkring Matika og Funman, for at møde "lille" Tjalfe, Bella og Loke. Den bedste løsning blev i stedet for, pasning derhjemme.

 

 

Ja, det havde været en lang dag for dem.

 

Årh ja, lille Tjalfe der var ved at spise hele Diesel's hovede i een mundfuld, det var nu tider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne hunde :lun::klap:

 

Uhh, der ER altså noget over de belgiere der :klap:Jeg savner min Futte a050.gif

 

Hvilken kennel er jeres fra? Ja nu siger jeg jeres, for jeg kan forstå at de er søskende Indy og Huckie? :mrgreen:

 

De er ikke fra samme kuld.

Huckie er fra H-kuldet - Freja & Amigo

[ATTACH]3435[/ATTACH]

Indy er fra I-kuldet - Freja & ?

Redigeret af Hailey
billede tilføjet
Link til indlæg
Del på andre sites

Hed hvist egentlig kun Frejas dengang?? :rolleyes: Men ja, dejlige hunde. Huckie og Indys mor var også rigtig dejlig. Jeg har aldrig m¢dt Indys far, men har set masser af billeder, og han er altså bare en rigtig smuk hygge-bamse :hjerte:

Det er nemlig rigtigt! Huckie hedder på DHL stamtavlen Freja's Hamlet. På hans DKK stamtavle hedder han bare Hamlet.

 

Det var først da Vivi fik kennelmærke hos DKK, at det blev til Frejasminde ;-)

 

Huckie's far nåede jeg aldrig at møde. Han blev kørt ned da hvalpene var 10 uger, og jeg fik først Huckie da han var 13 uger.

 

Freja var en meget kælen skødehund, og Huckie ligner hende hvad det angår!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...