Hop til indhold

Hundesommer 2014 -Udenfor højsæson!


Rams
 Share

Recommended Posts

Hej hej folkens!

 

Har været væk fra forum et stykke tid, men nu savner jeg de hundekloge hoveders indspark ift min sommerferie:genert: Og hvor skulle man ellers henvende sig, end her?:mrgreen:

 

Jeg kan ikke få ferie i uge 29+30+31 i år. Og det vil sige, at jeg ikke rigtig får mulighed for at holde så meget ferie med min kæreste. Derfor skal jeg finde på noget selv. Og hvad er sjovere end at gå i hundene?:mrgreen:

 

Kender I til nogle kurser/konkurrencer over flere dage/ hundeferie or so, som der kunne være en mulighed?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmm.... Tror ikke der er ret meget planlagt der er slået op endnu, når det ligger så langt fremme.

Der ligger mig bekendt ikke de der fler-dags kurser som rallycamp, hundeferie osv. udenfor højsæsonen, så du skal nok se dig om efter en dags kurser.

 

Du er medlem af hundekursus-gruppen på fjæs ikke?

Det er altså en guldgruppe af arrangementer der er derinde, så ville holde øje derinde månederne op til.

 

Har selv fundet et par rigtig gode kurser derinde, men de kommer oftest først på tidligst et par måneder før de bliver afholdt, men man skal holde ret godt øje, da en del forsvinder i strømmen, fordi der slås noget op konstant.

Link til indlæg
Del på andre sites

Endagskurser er også en mulighed.men ja, det kan godt være, at jeg er alt for tidligt ude..

Ville bare ønske, jeg kunne planlægge efter det, nu jeg har chancen for noget mere fri. Men ferien skal jo allerede planlægges nu, så det kan vist ikke lade sig gøre. :hmm:

 

Overvejer at tage ferie i uge 36 og tage på forlænget weekend på Sjælland med Boris, hvor jeg så bare kan melde til rallykonkurrence til hestens dag og en rallykonkurrence i korsør om søndagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en lang ferie, siri:eek:

 

Tror faktisk, det er endt med at jeg har smidt ferie, så alle weekenddagene er fyldt ud nu:lol:

 

Er endt med at bede om ferie i uge 21 (trænerkursus i weekenden)

Og uge 36 (rallykonkurrence til hestens dag i Roskilde (mener jeg) og om søndagen i korsør. Så kan jeg for en gangs skyld bevæge mig til Sjælland til konkurrencer.

Samt uge 37 (min fødselsdag om lørdagen og rallykonkurrence i Esbjerg om søndagen)

 

Siri: måske du kunne være frisk på, at skulle med til Sjælland til konkurrencer i weekenden uge 36? :blink:

 

Hvad jeg skal bruge mine hverdage til i ferien, aner jeg så ikke :lol:

 

 

Men en hf træningsdag til sommer, kunne da være en god idé :-D

Bare den ligger i en lige weekend og ikke i uge 28 og 30, så kan jeg stadig være med, selvom jeg ikke har ferie :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en lang ferie, siri:eek:

 

Tror faktisk, det er endt med at jeg har smidt ferie, så alle weekenddagene er fyldt ud nu:lol:

 

Er endt med at bede om ferie i uge 21 (trænerkursus i weekenden)

Og uge 36 (rallykonkurrence til hestens dag i Roskilde (mener jeg) og om søndagen i korsør. Så kan jeg for en gangs skyld bevæge mig til Sjælland til konkurrencer.

Samt uge 37 (min fødselsdag om lørdagen og rallykonkurrence i Esbjerg om søndagen)

 

Siri: måske du kunne være frisk på, at skulle med til Sjælland til konkurrencer i weekenden uge 36? :blink:

 

Hvad jeg skal bruge mine hverdage til i ferien, aner jeg så ikke :lol:

 

 

Men en hf træningsdag til sommer, kunne da være en god idé :-D

Bare den ligger i en lige weekend og ikke i uge 28 og 30, så kan jeg stadig være med, selvom jeg ikke har ferie :mrgreen:

 

Ja kunne være super med prøver. Er det internationale?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...