Jane Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Oskar er en rigtig golden ligefrem og ærlig. Han elsker alle, men mest hans moar. Han har et blik der gør at jeg tilgiver ham alt. Ingen fine fornemmelser, han er den der altid gør sig beskidt. Får Oskart øje på andre hunde og mennesker, så kigger han ikke diskret, nej han GLOR. Det er pinelig. Han tror selv at han er en skødehund, han nøjes ikke med at kravle op på skødet, han fortsætter til han har forbenene oppe på skulderen af en. Han tager altid den bedste plads i sengen og det er med hovedet på min hovedpude. Han er umulig at holde fra vand. Han er en rigtig nussehund, der elsker at ligge i arm og blive nusset. Han har et rigtig godt hundesprog og kan sammen med alle hunde. Nogle elsker han mere end andre. Han er en fantastisk storebror for Victor. En rigtig hygge og legeonkel. Men også en god opdrager, han sætter den lille på plads, men aldrig er han voldsom overfor Victor. Victor forguder ham. Oskar er rimelig lydig. Han kan de mest nødvendige ting, som at komme når man kalder. Det kan nogle gange tage lidt tid, men det er fordi han ikke er færdig med at glo. de andre ting som at blive, sitte osv går det rigrtig godt med. Han er charmerende og smuk. Stædig og egenrådig. Men han er min og jeg elsker ham over alt på jorden. Victor som er vores lille hvalp, er jeg først ved at lære at kende. Han er 9 uger og har boet hos os i en uge. Jeg har været så heldig at jeg har fulgt med i Victors udvikling siden han blev født. Men det er først nu vi skal lære hinanden rigtig at kende. Victor er hurtig faldet til, hvilket nok for en stor del er Oskars fortjeneste. Victor er en lille temperementsfuld herre med masser af lyd i. Han er fremme i skoene og er ike bange for noget. Han går tillidsfuld verden i møde og er sikker på at der intet ondt findes. Han er en frækkert, har masser af nysgerrighed i sig og gå på mod. Han elsker storebror Oskar. Det er trygt og varmt at ligge tæt, det er dejlig at have en stor blød bamse af en storebror som man kan kravle rundt på. Victor er en også en nussehund. Man kan ikke andet end at elske den lille bløde isbjørne unge. Hvorfor er din hund verdens bedste??:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 1, 2008 Rapporter Share Besvaret November 1, 2008 Karla er verdens bedste hund fordi hun er det ... Hun er smuk, ærlig og modig - men også nogengange en lille pivskid som løber om bag mor og giver sig til at hoppe fordi hun vil op. Hun stoler på at alle hunde og mennesker vil hende det bedste, og går fremad i livet med denne forventning - jeg håber hun aldrig får grund til at ændre på det.... Hun giver sig 100% når vi træner selv og vil gøre næsten alt for at finde det rigtige hun skal gøre... Til gengæld skruer hun hovedet af til træningstimerne og lader som om hun er en kylling med en hjerneblødning, til stor morskab for alle andre end den opgivende ejer i den anden ende af snoren... Når hun løber og leger med en anden hund har hun altid et øje på sin mor, og løber den anden for langt væk stopper hun op og tjekker lige distancen til mor... Er der for langt venter hun til den kommer tilbage. Hun sover under dynen - og helst i smørhullet imellem os - om natten.... Når hun slapper af om aftenen ligger hun mellem mine ben under et tæppe. I det hele taget er hun bare en puttegris. Hun skal helst spise tyggepind siddende på skødet, og synes hun at hendes far er lidt for optaget af sin computer kravler hun op og sætter sig på hans skulder og slikker ham i ansigtet.... indtil han må opgive at have opmærksomhed på andet end hende Hun har aldrig givet mig grund til at tro at jeg ikke kan stole på hende når hun er løs... Hun kommer lige så snart der bliver kaldt og søger selv kontakt af og til når der ikke gør..... Hun er en helt igennem vidunderligt charmerende hund, som vinder alles hjerter i løbet af meget kort tid... Hun elsker mennesker og de elsker hende... Hun har kun været min i 11 uger, men jeg kan slet ikke forestille mig livet uden hende nu :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret November 1, 2008 Rapporter Share Besvaret November 1, 2008 Elliott er verdens bedste hund, fordi han er lige præcis som han er:lun: Han er følsom, loyal og helt utroligt kærlig. Han giver bare så meget igen altid. Trøster mig når jeg græder, og leger med mig når jeg er glad. Han følger efter mig hvorend jeg går, og ville følge mig til verdens ende. Han gengælder min kærlighed, med ubetinget kærlighed og total tillid - han ved at jeg aldrig vil svigte ham, og han vil heller aldrig svigte mig. Hans smukke brune øjne er så bevidste og intelligente, og han forstår alt hvad jeg siger. Måske ikke mine fjollede menneske-ord. Men budskabet. Det er helt sikkert. Han forstår alt. Han elsker mig og vil gøre alt for mig, men alligevel har han tit sine egne (til tider sære) ideér, hvor han er helt umulig at stoppe:blink: Det er underholdende og tankevækkende og viser hvor meget han har udviklet sig fra en !meget! forsigtig hvalp til en følsom men selvsikker voksen hund, der ikke står i vejen for at beskytte alt hvad han har kært. Han har reddet min tilværelse - intet mindre. Han er min lille lykkedrage. Han blev sendt til mig for at få mig på højkant igen, og få mig til at få det godt - og den dag jeg har det perfekt, ved jeg at han må videre til det næste liv, for at hjælpe en anden, der har det svært. Men det bliver forhåbelig først om 12-13 år, når han er en gammel hundemand:) -Krusty Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 1, 2008 Rapporter Share Besvaret November 1, 2008 Simba er verdens bedste hund pga hans selvstændighed og ro. Han er ikke en flæbe-hund, der hænger efter mor eller far. Han vælger selv de mennesker og dyr han bryder sig om...nogle gang på tværs af, hvad hans mennesker ville vælge, hvis de havde magt som de har agt. Han er den hund man trygt kan overlade til mennesker han kan li´ hvis vi er nød til at få ham passet. Han er ikke den, der ligger ved deres hoveddør og piver og ynker til mor og far dukker op igen. Simba er en arbejdsglad hund og det er skønt. Sker der noget til træningen er han med 100%. Til gengæld vil han så blæse det hele en lang march, hvis det keder ham. Han er lærenem ud over alle grænser. Om det er fordi der er bedre træningsmetoder i vore dage eller det er fordi kræet ikke er tabt bag af en vogn vides ikke, men han snapper alt op i en flyvende fart. Vi elsker det lille kræ, fordi han kan selv og fordi han er med på alt, hvad vi finder på måske kunne være sjovt for ham at deltage i og det er alt fra udstilling til at snuse afsted i et spor en pjask våd søndag formiddag. Han er let at aktivere / motivere, selvom hans slags vist nu om stunder bare er skabt til at være sofapynt og en nydelig addition til parketgulvet. Simba er simpelhen verdens bedste hund fordi han gider og kan, fordi han ikke flejner ud eller hidser sig op og fordi han tager livet med ophøjet ro. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Alice er verdens bedste hund fordi hun er min :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mollie-vuffer Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 mine hunde er verdens bedste hunde, fordi vi forstår hinanden og respekterer hinanden.. Og fordi de elsker mig og jeg elsker dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Bitten er den bedste fordi - hun har været gennem så meget med mig, hun har tilgivet mig mine mange, mange fejl som nybagt hundeejer.. Hun har lært mig alverden, selv i hendes værste angst-perioder har jeg lært en masse.. Hun er min rolige alfatæve - som lærer andre hunde om "dit og mit" og fortæller hvad der er rigtig og forkert.. Hun er så arbejdsom og så tændt til træning at jeg af og til må knibe mig i armen.. Hun er som en ninja i natten når hun synes jeg skal kæle - langsomt listedende til man sidder med en snude i øjet og må overgive sig.. Hun er en puttegris og et madløre - og jeg elsker hende af hele mit hjerte.. Dolph er den bedste fordi han er så ligetil og elskelig, han bærer ingen nag og forsøger sig gerne med alt.. Han leger med store hunde og taler det mest nuancerede hundsprog Han giver så mange chancer inden han bliver gal - hans tålmodighed er uset.. Han elsker ubetinget og man kan næsten kun elske ham igen, han er så hyggelig når han putter sig under dynen eller stiller sig med hovedet presset mod mit og kræver sig opmærksomhed.. Elsker dem begge højere end noget som helst andet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Tulle er verdens bedste fordi hun er hengiven og trofast - og heldigvis også tilgivende ... Jeg har lært en masse af Tulle - og lærer af hende stadigvæk - og heldigvis har hun tilgivet mig alle de dumme fejl jeg har lavet som ny hundeejer ... Hun gider ikke hvem som helst - hun ser folk og hunde an inden hun tar dem ind i sit hjerte - men er man først kommet ind - så bor man der for evigt ... Derfor er hun verdens bedste. Bella er verdens bedste hund fordi hun er så umiddelbar og lige til i alt hvad hun foretager sig ... hun elsker alle med en sådan styrke, at man ikke kan lade være at elske hende tilbage ... Bella tror ganske enkelt at verden og dens mennesker er til for hende - og hun elsker at det er sådan ... og jeg elsker at hun er sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 :hmm: Aslans er verdens bedste hund fordi vi har præget ham til at blive som vi gerne vil have ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Alice er verdens bedste hund fordi hun er min :blink: Tja, nogle gang kan det jo bare siges så enkelt som du har gjort...fordi de er vores :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Sascha er den bedste hund i verden, fordi hun er min allerbedste ven! Og fordi man virkelig kan mærke, at hun holder af mig, og det går selvfølgelig begge veje. Jeg eeeelsker hende bare så højt, tusind gange mere end alt andet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fjunte Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Harry er verdens bedste hund, fordi han er ham. Han passer perfekt ind i vores familie. Han er den bedste "lillebror" til vores søn, selvom mange siger at en JRT ikke er den mest børnevenlige hund. De to er som pot og pande. Harry er verdens bedste hund overfor vores søn, da han er forstående og tålmodig på det område. Går Marius rundt med en kiks, så kunne Harry aldrig drømme om at tage den fra ham - heller ikke selvom den er i en meget tillokkende højde for en lille hund. Harry er verdens bedste hund, fordi han er en puttehund. Han elsker at sidde og sove på skødet. Han elsker at gemme sig væk under tæppet og ligge mellem mine ben, når vi ser fjernsyn. Der er en masse andre ting, som bare gør Harry helt speciel. Og alle de ting er på hver sin måde med til at forme ham som verdens bedste hund. I hvert fald hjemme hos os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts