Hop til indhold

Beagle ønsker sig en ny familie


Hofferne
 Share

Recommended Posts

Jeg har en veninde, der af og til passer en lille beagle-dreng fordi den ellers skal være alt for meget alene hjemme. Derfor har jeg nu lovet ejeren at forsøge via HF at skaffe ham en ny familie :pray:

 

Ejeren er alene med ham efter en skilsmisse, men han arbejder bare alt for meget og alt for længe ad gangen, og imens sidder Linus alene hjemme og venter mens livet går videre udenfor hans vinduer :megaked:

 

Han er en utrolig sød og glad hund - men en rigtig beagle dvs. hjernen slår fra når han får færd af vildt :hundifart: - og da ejer ofte ikke har den fornødne tid til ham er han pt. understimuleret. Han fortjener bare så meget at komme videre til en familie, der har tid og lyst til at give ham de udfordringer mht. træning osv. som han i den grad mangler nu. Ejer har skrevet om ham på Hundegalleri og Gipote:

 

http://www.hundegalleri.dk/marked/Hund/98077-beagle-linus

 

http://www.gipote.dk/search/index?utf8=%E2%9C%93&search%5Barea%5D=all&search%5Bquery%5D=beagle

 

Jeg vil blive så glad hvis nogen herinde kan hjælpe ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Øjj hvor er han skøn :lun: Han ligner min Darwin og de er født samme år kan jeg se. Det kribler i mig må jeg indrømme - meen jeg har jo 3 i forvejen, så må nok slå koldt vand i blodet.

 

Håber der dukker en rigtig god familie op til ham :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst MilleLeth

Meget interesseret :) Skriv gerne på 29850786 :) Vi er en familie på 6, mor, far, 11 årig pige, 14 årig pige, 13 årig dreng og 19, snart 20, årig dreng :) Vi har også en lille hund i forvejen :) Vi har have, og tæt på hundeskove :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...