Hop til indhold

Fysisk butik med næseprøver i Københavnsområdet?


 Share

Recommended Posts

Ja, som overskriften indikerer, så har jeg brug for at vide, hvor jeg kan få fat i næseprøver et sted ikke alt for langt væk fra Rødovre/København? Kender internetbutikker, så ingen grund til at komme med forslag på dem :-)

 

På forhånd tusind tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kan det være det ikke må være en netbutik? :-)

 

ja en tømre ville være et godt bud tænker jeg :-)

 

Det er til når jeg løber akut tør og ikke kan få det leveret direkte på træningspladsen, fordi jeg ikke lige skal til træning "rundt hjørnet" :-) Gider ikke betale levering for det, så vil jeg hellere tage det offentlige og få fat i det (har ungdomskort, lige pt i hvert fald) :-)

 

Hvad skal de dufte af? ( undskyld, hvis det er et blankt spørgsmål) men så engang en udsendelse om træning af politiets hunde, hvor de sagde, at intet kunne fjerne fært(nok til hunden ikke stadig kunne lugte det)

Så ingen søgegenstande kunne genbruges...

Men igen, alt efter hvad planen er...:confused:

 

De skal dufte af absolut ingen ting og slet ikke af mig - andre dufte må de dog gerne have, men skal ikke :o) Det er til næsediskriminationsøvelsen i LP-programmet, hvor man skal lære dem, at finde den ene pind, der lugter af ejer (eller sprittus, kunne godt forestille mig at nogle hunde går på den lugt).

 

Brogaarden i Gentofte har dem. En kasse med 200 stk. koster ca. 200,- Det kan være en god ide lige at ringe inden for at være sikker på at de har dem hjemme (tlf: 28957910). Hvis de ikke har kan de få det i løbet af et par dage :-)

 

Ok, super - takker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har brugt tøjklemmer af træ. Og tændstiksæsker... Man kan vel også bruge plastic-bestik.

 

Og så har jeg også engang købt en liste i Silvan i det rigtige tværmål. Listen er blevet savet ud i passende stykker. Med handsker på selvfølgelig.

 

Når dimserne har været brugt, så er de røget en tur i vaskemaskinen. I sådan en net-pose.

Så lugter de alle ens af vaskepulver. Og så kan jeg lægge ny fært på ved at røre ved dem.

 

Silke kan i hvert fald sagtens lugte forskel på den jeg lige har rørt ved, og dem, som jeg måske engang har rørt ved inden de blev vasket..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...