Hop til indhold

Beagle, han, 14 måneder søger nyt hjem


Louisen
 Share

Recommended Posts

På vegne af en anden - ingen bashing, tak.

 

Hey folkens!

En af mine kammerater har fået læreplads som kok, og i den forbindelse kommer han til at arbejde ufatteligt meget.

Derfor har jeg brug for jeres hjælp, da han desværre bliver nødt til at finde et nyt kærligt hjem til sin rigtig søde 14 måneder gamle Beagle, Cocio. Han er sød, velopdragen, rimelig lydig og har massere af energi. Så hvis nogle af jer eller nogle i kender kunne være interesseret, så kontakt mig :)

 

cocio.jpg

 

 

Skriv her i tråden, hvis I har seriøse spørgsmål baseret på interesse for at overtage (ikke bare for at spørge), så skal jeg nok formidle kontakt /svar på spørgsmålene. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anja Hindsgaul Hedelund

Vi er en familie på 5. Vi har en dejlig Shih tsu på 8mdr som gerne vil have en god hundeven. Vi bor i hus med stor have tæt

ved park og hundeskov. Jeg arbejder 3 dage om ugen så jeg har dejlig meget hundetid. Vores børn er 5,13,14.

Tror du det kunne være noget for cocio?

Hilsen Anja

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er en familie på 5. Vi har en dejlig Shih tsu på 8mdr som gerne vil have en god hundeven. Vi bor i hus med stor have tæt

ved park og hundeskov. Jeg arbejder 3 dage om ugen så jeg har dejlig meget hundetid. Vores børn er 5,13,14.

Tror du det kunne være noget for cocio?

Hilsen Anja

 

Det lyder skønt. Hvis du sender dit telefonnummer privat, sender jeg det straks videre. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Hej

 

Hvis den søde hund endnu ikke har fundet et hjem, er jeg meget interesseret. Bor med store grønne arealer omkring i Slagelse, og han får et hjem hvor der altid er nogen hjemme. Vi er Farmor, farfar, onkel, min datter på 6 og jeg selv i hjemmet på 180 kvm i 3 plan.

Min tidligere hund (gravhund) Olsen døde her i foråret af alderdom, og vi savner et firbenet selskab. Han vil få massere af gåture, og blive plejet som et barn af familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...