Hop til indhold

Vores lille Corgi dreng Sammy :)


MyCapau
 Share

Recommended Posts

Jamen storebror tager det så godt. Og er så forsigtig ved den lille.

 

Han synes selvfølgelig at den lille er meget spændene, og vil meget gerne snakke med Sammy.

Så er helt sikker på at de to nok skal blive rigtig gode venner :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Lige et ordenligt billede af den store :blink:

_DSC0533.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Jamen storebror tager det så godt. Og er så forsigtig ved den lille.

 

Han synes selvfølgelig at den lille er meget spændene, og vil meget gerne snakke med Sammy.

Så er helt sikker på at de to nok skal blive rigtig gode venner :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Lige et ordenligt billede af den store :blink:

[ATTACH=CONFIG]117854[/ATTACH]

wow han er godt nok også flot! Fedt at det bare går så godt med dem:banan:
Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille Sammy er en kæk, og fræk lille dreng. Og elsker sin store bror. Som er meget tålmodig :lun:

 

Sammy har nu prøvet at være med på arbejde, både mit og mandens. Og har haft sin første tur i christiania cyklen :-D Hvilket han tog så fint. Og har overlevet at få klippet negle :blink:

 

Kattene er han vældig interesseret i, hvis han så bare ville lade vær med at gø af dem når de gerne vil prøve at hilse, ja så tror jeg ligefrem de ender med at kunne li hinanden :engel:

 

_DSC0408.jpg

WP_20140331_008.jpg

WP_20140401_010.jpg

WP_20140402_001.jpg

WP_20140402_003.jpg

WP_20140403_009.jpg

_DSC0351.jpg

_DSC0374.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :blink: jep fuldstændig. Men skal dog lige sige at den er lavet stor i kassen, Da kassen er lavet til min GD dreng, og mine to piger, så jeg kunne kører med den samtidig. Inden han gik hen og blev knap en meter og tæt på 90 kilo :engel: Nu kniber det med den store gider sidde der :lun: Han vil hellere løbe ved siden af.

 

Så det er dejligt at vi kan komme på lidt længere ture når Sammy vender sig helt til den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt min helt ny, hvor den er født med motor. Hvis man kan kalde det sådan :-D Og min kostede lige over 24.000 kr. Mener at de sagde at Motoren kostede omkring 10.000

Jeg fortryder virkelig ikke vi fik købt med motor. For hold da op en fornøjelse at cykle med. Og da min kasse på cyklen er ret stor og må tag op til 100 kg, så er den ret så tung at cykle med når det går bare lidt op ad bakke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...