Hop til indhold

Udstillingstelt hvilket???


Annetteg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå det blev dkk teltet. :cool: Så må jeg lære at leve med farven.

shop til dyr skulle have over 1100,- i levering, for telt, vogn og et bur. Og så blev jeg nærig. :drille:

Så vi starter med et brugt dkk, så må vi jo se hvad det agility føre med sig :-D

Men mange tak for hjælpen alle sammen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå det blev dkk teltet. :cool: Så må jeg lære at leve med farven.

shop til dyr skulle have over 1100,- i levering, for telt, vogn og et bur. Og så blev jeg nærig. :drille:

Så vi starter med et brugt dkk, så må vi jo se hvad det agility føre med sig :-D

Men mange tak for hjælpen alle sammen :klap:

Det er også et godt telt, og en god pris, det blir du sikkert glad for!

 

Jeg overvejer også quecha. Den største ulempe er dog at det ikke er åbent i bunden.

åbent i bunden? Mener du den kant? Den er helt sikkert lidt irriterende, men tror ikke det blir noget problem for mig. Den er der for at man skal kunne sætte teltet til bilen, har jeg fået fortalt, egentlig lidt smart!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg købt og bestilt mit telt. Det blev et quecha telt. Størrelsen passer jo fint til mig, og tiden for at jeg skal afsted alene kommer jo nok meget snart, og så er det rart med et telt jeg selv kan styre. og der skal bare være plads til mine to hunde og deres bure. Carla er jo så lille, så burerne burde kunne stå oven på hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

God ide... Når vi har alle teltene, så går vi alle ud og filmer os selv hvor vi først slår op og så pakker sammen. Den der kan gøre det hurtigst får æren. Korvis skal selvfølgelig starte lidt senere end os andre, for hun har jo prøvet før *gg*

 

Ååårhjamand... Kun én sølle gang!!! Og jeg er meeeget ældre end jer andre, så jeg burde faktisk få handicap! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg får først mit efter d 24/4 så der går lige lidt :mrgreen: Men så er jeg klar i hvert tilfælde til at få det sat op :slem: Jeg har set en video med hvordan man får det ned og det ser vældig let ud, men..... med alle mine tommelfingre :stupid:

Jeg så der var et til salg i dba til 1800,- han havde hentet nogle stykker i Tyskland for at tjene lidt penge på dem. Han havde så ikke hørt om den Web shop. Og troede ikke på at de leverede fragtfrit.

 

Selvfølgelig er jeg klar på en lille telt dyst :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...