Hop til indhold

Hvilken slags foder


Gæst Saew
 Share

Recommended Posts

Sad lige og tænkte på hvilken slags foder er bedst. min kat fik i sin tid foder fra science plan, men er det også det mærke og royal canin der laver det bedste foder til en hund. hvad bruger i andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Foder er religion i hundeverdnen. Hills og Royal Canin er dog nok næppe at finde på nogens top 5 lister, da de indeholder rigtigt meget korn og meget lidt kød.

 

mine varierer meget i foder, da jeg er så heldig at min ældste vinder en hel del. Lige PT er den yngste på Olivers Kylling og Kingsmoor Pure Havfisk. Mens den ældste er på Hills Metabolism og First Choice Adult.

Link til indlæg
Del på andre sites

troede ellers at hills og royal canin var noget af det bedste foder, i sær når nu det bliver solgt hos dyrlægerne.

 

Det er jo de færreste dyrlæger der uddanner sig i foder og ernæring, så de sælger det de tjener penge på, groft sagt. Imo kan man finde rigtig mange andre typer foder der er meget bedre, og til samme penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo de færreste dyrlæger der uddanner sig i foder og ernæring, så de sælger det de tjener penge på, groft sagt. Imo kan man finde rigtig mange andre typer foder der er meget bedre, og til samme penge.

 

Ja selvfølgelig er det det, men alligevel tænker jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Jeg fodre med royal canin og hills, de eneste der laver sygdomsdiæt foder, som min hund gider æde og som rent faktisk hjælper. Om Royal canin og hills er det bedste, kan nok diskuteres. Det er det bedste for MIN hund. Men ikke nødvendigvis for andres.

 

Jeg har prøvet både Eukanuba,pro plan, henne petfood og arion. Pro plan kan til nød glide ned, men resten har jeg måtte forære væk, mens at j/d og i/d fra hills og nogen mærker fra royal canin altid glider ned.

 

Så ønsker du at fodre med enten Hills eller Royal canin, så skal du da bare gøre det og se om din hund trives på det. Gør den ikke det, ville den ofte få mave problemer eller træls pels.

 

Jeg har lært at holde mig fra kornfrit foder, da min hund får diarre af det og får han pedigree så klør han sig helt vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...