Hop til indhold

Skab?


Sammy
 Share

Recommended Posts

mysla klør sig måske også et par gange om dagen. der kan være noget der lige driller ved nakken, så hun klør med et bagben eller hun kan lige knubbe sig lidt på et forben. Kendetegnene for en rask hund er nok at de hurtigt stopper igen. Altså det holder op med at klø det sted.

 

Mio kløede sig to gange i aftes de samme sted under maven så der har da lige været noget der drillede.

 

Sheila klør til sammenligning meget, mange gange om dagen. Jeg ser det jo dårligt mere. Hun kan bruge flere minutter på en pote på eller at gnuffe et eller andet sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Silke kløer sig ikke. Heller ikke med skab. Men hun gnider sig, når hun ser sit snit til det, altså når der ikke er nogen, der ser... Og måske slikker lidt..

Og når først der er ved at være hul, så gnaver hun.. :oops:

 

Jeg tror nok at den måske er ved at være gal igen:roll:..... Så jeg ringer til dyrlægen lige efter påske.. Inden hun begynder at gnave..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør næsten ikke skrive det.... men lidt gode nyheder herfra.... Enzo har været af alt medicin siden mandag, hvor han fik en medrol... Og de sidste par dage har der stort set ikke været noget kløe :x::x: :x: Fx i dag så har han kløet sig tre gange hele dagen. Den ene gang på siden og to gange under hagen (som han ikke har døjet med igennem dette forløb - og det var bare sådan lige at strejfe). Og vi har haft en meget kedelig inde-dag i dag, da jeg har været lidt halv-sløj, så det er ikke fordi han ikke har haft lejlighed til det. Men ingen kløe de kriminelle steder (albue, forben osv) *yay*

 

Kendetegnene for en rask hund er nok at de hurtigt stopper igen. Altså det holder op med at klø det sted.

 

Mio kløede sig to gange i aftes de samme sted under maven så der har da lige været noget der drillede.

 

Sheila klør til sammenligning meget, mange gange om dagen. Jeg ser det jo dårligt mere. Hun kan bruge flere minutter på en pote på eller at gnuffe et eller andet sted.

 

Ja sådan som du beskriver Sheila var Enzo næsten også (bare med kløen og ikke slikken), da det var allerværst her - samme steder, meget intensivt, når det står på og mange gange om dagen.

 

 

Til et foredrag om hudproblemer fik jeg at vide, at hvis hunden afbryder gøremål (spisning, gåtur, søvn etc.) for at klø sig, er den gal. Men det synes jeg nu ikke mine gjorde selv da de havde kløe pga. skab, kun søvn.

 

Det læste jeg også, da det var allerværst med Enzo, men han afbrød heller ikke spisning, træning eller gåtur for at klø sig - men jeg vågnede ved at han fx kløede sig om natten.

 

Silke kløer sig ikke. Heller ikke med skab. Men hun gnider sig, når hun ser sit snit til det, altså når der ikke er nogen, der ser... Og måske slikker lidt..

Og når først der er ved at være hul, så gnaver hun.. :oops:

 

Jeg tror nok at den måske er ved at være gal igen:roll:..... Så jeg ringer til dyrlægen lige efter påske.. Inden hun begynder at gnave..

 

Øv at den er ved at være gal igen. Krydser for at det ikke udvikler sig :x:

 

Hvis mine kløer sig tre gange om dage , så er det vist højt sat.... Lige undtaget når jeg har skifet sengetøj, så skal Karla klø sit hoved i det i flere minutter :vedikke:

 

Ja tænker Zeus klør sig 1-2 gange om dagen, hvis han ikke lige er inde i fældningsperiode

 

Ok tak :5up:

 

Haha til Karla :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...