Hop til indhold

Min nye hund, Cleo


Dinah
 Share

Recommended Posts

Jeg har altid haft hund(e), sheltier, men da den sidste døde var planen at få børn og dem har jeg så fået 3 af efterhånden, så nu var tiden, at en hund kunne flytte ind.:blink:

 

I fredags, den 31. okt 2008, kom vi så hjem med den 16 mdr gamle Coton de tulear. Og hun er skøn . . . . .kommer fra en dejlig kennel, men grundet hun mangler 1 tand og pelsen ikke blev så fyldig som håbet, fik jeg lov til at købe hende.

Hun har et dejligt roligt sind, trofast, elsker ungerne og alle deres krammere. Hun skal dog vænne sig til de nye lyde i huset. Hun virkede lidt nervøs/anspændt igår. Men det går allerede bedre idag. Har tisset + høm høm et par gange indenfor, men intet siden igår aftes:5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
jo tak:vinken:

 

irriterer mig bare, at jeg ikke kan blogge:(

 

Du kan hoppe ind i 'løst snak' hvor der er mange tråde man kan give et hurtigt svar i:

 

den super personlige...

hundenes personlige...

løst snak..

alle hundene...

 

osv

 

så kommer du straks op på 50 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Velkommen herind - håber du vil føle dig hjemme her med din supersukkerdejligesmuksak:vinken:

 

 

 

 

 

Prøv at læse overskriften :mrgreen:

 

Det kunne da godt være at hendes nye hund Cleo egentlig hed Bo eller Casper og at det bare var for at forvirre os:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen herind - håber du vil føle dig hjemme her med din supersukkerdejligesmuksak:vinken:

 

 

 

 

 

 

 

Det kunne da godt være at hendes nye hund Cleo egentlig hed Bo eller Casper og at det bare var for at forvirre os:engel:

 

hehe - ja, ku jo ha været, at jeg var en rigtig spasmager:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med navnesøsteren - de der "Cleo'er" er vel nok dejlige.

 

Faktisk ville jeg selv ha´en Cleo som din - men jeg synes de er relativ dyre og lidt svære af finde - så jeg "faldt" over det skønneste gadekryds.

 

Sætter billed på en af dagene !

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med navnesøsteren - de der "Cleo'er" er vel nok dejlige.

 

Faktisk ville jeg selv ha´en Cleo som din - men jeg synes de er relativ dyre og lidt svære af finde - så jeg "faldt" over det skønneste gadekryds.

 

Sætter billed på en af dagene !

 

Glæder mig til et billede eller 2:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...