Hop til indhold

hund humper


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Pt passer vi en dejlig lab som er vant til at være her.

MEN hun er i løb og hun cykler på røven af sassy konstant. Der går ikke 5 min mellem hun hopper på røven af hende.

Det er sådan at gæstehunden helt skummer i mundvigen og jo stresser rundt for at følge sassy.

 

Hvad skal jeg gøre?

Normalt leger alle tre hunde super godt sammen og de nyder hinandens selskab. Luna er totalt luft for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør vi også lige nu.

Gæste hunden er hjemme (det er nogle der bor tæt på) og så går vi en masse derover og hun hygger sig. I aftes kom hun over i haven en tur og tonsede lidt rundt og regner med snart at hente hende over i haven igen og så kun lade Luna være ude ved hende.

SÅ kan det være at de kan lege lidt og få brugt lidt krudt.

Heldigvis er hun ikke den mest aktive hund, hun er meget tæt på at være sofakartoffel ;) Så hun nyder bare at kunne flade. Men jeg ville jo gerne kunne hygge lidt om hende. Men det er åbenbart ikke muligt pt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

ser man tv eller noget så går hun i bryggerset og sover (langt fra os)

Så det bedste vi næsten kan gøre er at lade hende lege en time med Luna i haven imens sassy er inde og så gå nogle ture med hende.

Tror skam også hun syntes det er super fint, det er bare mig der gerne ville kunne lade dem hygge som de plejer at gøre når ikke hun er i løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...