Hop til indhold

Problemer med Hurtta Motivation vest?


 Share

Recommended Posts

Jeg har tidligere læst en del herinde beskrive problemer med deres vest fra Hurtta. Jeg er mu i dialog med importøren, som siger at de aldrig har hørt om problemer med lommerne. Så del gerne jeres erfaringer her, så jeg kan sende importøren et link til tråden.

 

Min vest er ca. 2 år gammel og vasket 2-3 gange. Den bliver kun brugt i sommerhalvåret. Mit problem er, at gummibelægningen i lynlåslommerne smuldrer. Problemet er størst i den lomme hvor jeg kun har min mobiltelefon, så det er oven i købet den lomme der bliver brugt mindst.

 

Jeg kender flere fra klubben med samme problem. Hvad oplever i af fejl?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tidligere læst en del herinde beskrive problemer med deres vest fra Hurtta. Jeg er mu i dialog med importøren, som siger at de aldrig har hørt om problemer med lommerne. Så del gerne jeres erfaringer her, så jeg kan sende importøren et link til tråden.

 

Min vest er ca. 2 år gammel og vasket 2-3 gange. Den bliver kun brugt i sommerhalvåret. Mit problem er, at gummibelægningen i lynlåslommerne smuldrer. Problemet er størst i den lomme hvor jeg kun har min mobiltelefon, så det er oven i købet den lomme der bliver brugt mindst.

 

Jeg kender flere fra klubben med samme problem. Hvad oplever i af fejl?

 

Oplever præcis det samme! Gummiet smuldrer og lynlåsen til lommerne går i stykker.

Hvilket er VIRKELIG ærgerligt, for der findes ikke en bedre vest!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle vest blev ødelagt ved lynlåsen i lommerne efter en enkelt vask.

 

Har ikke fået den ombyttet, så skal du bruge et eksemplar på hvordan de ser ud efter alm. brug, så har jeg en liggende.

 

Den anden holder pt. OK også efter vask.

Men virker stadig ikke super solid og det er bare et spørgsmål om tid før det samme sker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gik i stykker i lommerne, de smuldrede og lynlåsen gik op (kun limet i).

 

jeg har fået den byttet, den blev vidst sendt retur til hurtta, så sælger har ingen udgifter.

den nr to jeg har fået er uden det hvide i lommerne, og jeg har valgt at sy lommerne fast.

 

det så noget tid siden, om de uderligere har forbedret dem skal jeg lade være usagt.

 

noget andet ved vesten er at baglommen ikke er særlig dyb, så man taber let apport/bolde mv.

men pasformen er fantastisk, den er let og lækker.

 

jeg har været ude og invistere i en pinewood apport vest også dem er fantastisk i baglommen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Overskriften :) "problemer med hurtta motivation vest" :D

 

Jaeh, som Ninkamus skriver er overskriften et hint:lol: Din hedder vist Hurtta Agility Vest:blink:

 

Jaaaaa!! Præcis Korvis :banan:

 

http://www.hurtta.com/EN/Motivation/ :engel::mrgreen:

 

Niks, tøser! Begge hedder motivation, det er "seriens" navn. Og så hedder de enten agilityvest eller lydighedsvest.
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der sgu kommet svar fra Hurtta i Finland:shock: Dét havde jeg sgutte regnet med!! De er klar over problemerne med vesten, og fejlene skulle være udbedret på de nyere modeller. Så gør det måske ikke noget at jeg har fundet en til 499,-:mrgreen: Gider bare ikke flytte mærker og andre små-justeringer jeg har lavet:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der sgu kommet svar fra Hurtta i Finland:shock: Dét havde jeg sgutte regnet med!! De er klar over problemerne med vesten, og fejlene skulle være udbedret på de nyere modeller. Så gør det måske ikke noget at jeg har fundet en til 499,-:mrgreen: Gider bare ikke flytte mærker og andre små-justeringer jeg har lavet:hmm:

 

Men hvor finder man de nyere modeller..?? Jeg har lidt kig på deres nye agilityvest, som ser helt anderledes ud i farverne, men har ikke set den andre steder end Hurttas egen hjemmeside. Alle de danske hjemmesider jeg har set har kun den ældre model...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvor finder man de nyere modeller..?? Jeg har lidt kig på deres nye agilityvest, som ser helt anderledes ud i farverne, men har ikke set den andre steder end Hurttas egen hjemmeside. Alle de danske hjemmesider jeg har set har kun den ældre model...

 

Tror bare at de har ændret uden i øvrigt at ændre modellen. På de nye lydighedsveste, er gummiet i lommerne vist bare sort i stedet for hvidt/lysegråt. Eller også er der slet ikke gummi i.

 

Det er på dba.dk jeg har fundet en der sælger nye veste til 500 kr. Prøv at søge derinde. Men ved ikke om de også har AG vesten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror bare at de har ændret uden i øvrigt at ændre modellen. På de nye lydighedsveste, er gummiet i lommerne vist bare sort i stedet for hvidt/lysegråt. Eller også er der slet ikke gummi i.

 

Det er på dba.dk jeg har fundet en der sælger nye veste til 500 kr. Prøv at søge derinde. Men ved ikke om de også har AG vesten.

 

Der er slet ikke gummi i, men lommerne er stadig kun limet i.

jeg turde ikke tage chancen og har derfor fået dem syet fast :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror bare at de har ændret uden i øvrigt at ændre modellen. På de nye lydighedsveste, er gummiet i lommerne vist bare sort i stedet for hvidt/lysegråt. Eller også er der slet ikke gummi i.

 

Det er på dba.dk jeg har fundet en der sælger nye veste til 500 kr. Prøv at søge derinde. Men ved ikke om de også har AG vesten.

 

Der er slet ikke gummi i, men lommerne er stadig kun limet i.

jeg turde ikke tage chancen og har derfor fået dem syet fast :)

 

Synes agilityvesten ser lidt anderledes ud, men kender den ikke 100, så det kan godt være at det bare er farverne der er ændret...

 

Mht. lydighedsvesten bli'r jeg bare mere og mere forvirret... Har hverken gummi eller limede lommer på min..?? :vedikke: Der er da i hvert fald syninger rundt alle lommerne på forsiden. Hvilke lommer er det helt præcist I mener, og hvor skulle der være gummi? Og hvordan limet? Min er efter hånd nok et par år gammel, så den må vel være "gammel model"..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes agilityvesten ser lidt anderledes ud, men kender den ikke 100, så det kan godt være at det bare er farverne der er ændret...

 

Mht. lydighedsvesten bli'r jeg bare mere og mere forvirret... Har hverken gummi eller limede lommer på min..?? :vedikke: Der er da i hvert fald syninger rundt alle lommerne på forsiden. Hvilke lommer er det helt præcist I mener, og hvor skulle der være gummi? Og hvordan limet? Min er efter hånd nok et par år gammel, så den må vel være "gammel model"..?

 

er set ikke agility vesten du har?

 

det er fordi der på lydighedsvesten er åbne lommer i siden og uden på er der en lomme med lynlås, det er den lomme med lynlåsen der kun er limet i og ikke syet i, det er ikke mange gange op og i med lynlåsen før at limningen går.

i den gamle model var det sådan noget hvidt gummistof noget inden i lommen, det smulrede fuldstændig, det er der ikke på den nye, men stoler ikke på de limede lommer alligevel, og gider ikke ud i flere byt, så har syet dem.

Yderligere har jeg invisteret (fik i julegave), en vest mere, den er lidt tungere, men mega praksis indrettet med en kæmpe lomme bagpå, det er praktisk for os med legetøjs hunde :)

 

og så det rart at skifte vest lidt ind i mellem alt efter behov, total luxus :D

 

 

har overvejet om man skulle have fat i en designer og så få designet den ultimative træningsvest :D

Link til indlæg
Del på andre sites

er set ikke agility vesten du har?

 

det er fordi der på lydighedsvesten er åbne lommer i siden og uden på er der en lomme med lynlås, det er den lomme med lynlåsen der kun er limet i og ikke syet i, det er ikke mange gange op og i med lynlåsen før at limningen går.

i den gamle model var det sådan noget hvidt gummistof noget inden i lommen, det smulrede fuldstændig, det er der ikke på den nye, men stoler ikke på de limede lommer alligevel, og gider ikke ud i flere byt, så har syet dem.

Yderligere har jeg invisteret (fik i julegave), en vest mere, den er lidt tungere, men mega praksis indrettet med en kæmpe lomme bagpå, det er praktisk for os med legetøjs hunde :)

 

og så det rart at skifte vest lidt ind i mellem alt efter behov, total luxus :D

 

 

har overvejet om man skulle have fat i en designer og så få designet den ultimative træningsvest :D

Nej, det er lydighedsvesten jeg har. Har nu kigget nærmere på den, og kan se at det kun er en "snyde-syning" omkring de lynlåslommer, de er kun limet. Har dog ikke oplevet problemer med hverken limning eller det hvide "gummistof". Endnu! Selv om de godt nok bli'r brugt en del.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...