Hop til indhold

Herning, lørdag eller søndag?


Gryn
 Share

hvilken dag, og udstiller du?  

17 stemmer

  1. 1. hvilken dag, og udstiller du?

    • Lørdag, UDSTILLER
      3
    • Lørdag, Udstiller IKKE
      8
    • Søndag, UDSTILLER
      2
    • Søndag, udstiller IKKE
      2
    • Kommer begge dage
      2


Recommended Posts

Har lavet en lille afstemning, nærmest for sjov, så jeg/vi kan se hvem vi kan være heldige at møde.

Det vil være fint hvis i også lige skriver i tråden så man ved hevm man skal kigge efter :)

Redigeret af Gryn
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har stemt søndag. Jeg har aldrig været til hundeudstilling, men overvejer da meget at køre et smut til Herning søndag. Normalt ville jeg ikke køre fra Liva på en søndag, men nu har jeg ferie hele ugen, hvor jeg mere eller mindre er hjemme ved hende hele tiden, så mon ikke hun kan klare et par timer eller fire søndag. Især hvis jeg kommer hjem med lidt nyt udstyr og godter til hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg står frygteligt tidligt op søndagmorgen og kører derover for at udstille Jessie.

 

Der er 41 tilmeldt i hendes race og racen er nr. 2 i ringen, men den første race i ringen har kun 3 tilmeldte.... Så jeg kommer nok tidligt hjem igen :mrgreen: Det ender med, at jeg kommer til at bruge mere tid i bilen end på udstillingen :mrgreen: Jeg er godt nok mærkelig *GG*

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Det vil være skønt hvis dem der skal udstille skriver hvad tid de skal på. Jeg vil gerne se så mange som mulig om lørdagen. Jeg findes nok mest ved Pudlerne ;)

 

Så ses vi jo der :mrgreen: Jeg kommer også - med Jason, men vi skal dog ikke udstille (skal dog se Jasons halvbror :cool:). Det var forresten sidste år ved Herningudstillingen jeg blev overbevist om at jeg HAVDE plads til en hund i min lille lejlighed (og næste dag ringede jeg til min opdrætter:engel:)

 

Jeg ved dog ikke hvordan busserne går derud så ved ikke hvornår jeg kommer, men jeg skal nok troppe op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag - og jeg skal bare heppe :klap2:

 

Glæder mig til at hilse på nogle af de andre herindefra :mrgreen:

Har arrangeret at mødes med nogle af jer - men det kan jo godt blive lidt svært at finde jer allesammen :shock: :blink:

 

Men det bliver da spændende at opleve en DKK udstilling - Det er nemlig første gang for mig! :engel::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ses vi jo der :mrgreen: Jeg kommer også - med Jason, men vi skal dog ikke udstille (skal dog se Jasons halvbror :cool:). Det var forresten sidste år ved Herningudstillingen jeg blev overbevist om at jeg HAVDE plads til en hund i min lille lejlighed (og næste dag ringede jeg til min opdrætter:engel:)

 

Jeg ved dog ikke hvordan busserne går derud så ved ikke hvornår jeg kommer, men jeg skal nok troppe op :blink:

Kigger efter dig, sender lige en PB med mit mobilnummer. ved ikke hvad tid vi kommer, skal køre med Karumski. Jeg har ikke Groa med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet at vi kommer og udstiller lørdag ... men lige nu ved jeg faktisk ikke, hvad vi gør ... jeg håber virkelig at jeg kan komme med ... Bimen skal udstilles uanset - og Løverne går i ring C1 kl. 10 ... så hun er nok på der omkring ... jeg ved med sikkerhed at der er en hvalp som skal på før hende ... andet ved jeg ikke ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag (dog uden hund)

 

Det kunne da være hyggeligt at møde nogle flere herindefra :-D :blink:

 

Men jeg ved ikke helt hvordan I andre lige ser ud, men her er så et billede af mig... og de bluser jeg har på (rød t-shirt eller den langærmede shirt) og så hoody :blink: (ja ja... det har jeg så ligesom planlagt :roll::rolleyes:;-):oops::engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag (dog uden hund)

 

Det kunne da være hyggeligt at møde nogle flere herindefra :-D :blink:

 

Men jeg ved ikke helt hvordan I andre lige ser ud, men her er så et billede af mig... og de bluser jeg har på (rød t-shirt eller den langærmede shirt) og så hoody :blink: (ja ja... det har jeg så ligesom planlagt :roll::rolleyes:;-):oops::engel: )

 

KVINDER :roll::roll::roll:

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg kommer lørdag (dog uden hund)

 

Det kunne da være hyggeligt at møde nogle flere herindefra :-D :blink:

 

Men jeg ved ikke helt hvordan I andre lige ser ud, men her er så et billede af mig... og de bluser jeg har på (rød t-shirt eller den langærmede shirt) og så hoody :blink: (ja ja... det har jeg så ligesom planlagt :roll::rolleyes:;-):oops::engel: )

 

uhhh det har jeg glemt alt om når jeg står i herning lørdag (jeg er en smule ansigtsblind) - den eneste jeg tror jeg kan kende herindefra når jeg lige tænker mig om er Gryn og Luckyluna, men derfor kan det godt være jeg bare vader forbi dem i herning uden at se dem :rolleyes:

 

Men der er kun én jason (jeg tror ikke der er flere sølv unghunde i dværgpudler med) - se efter en lille "støvet grå" pudderkvast med kæmpe selvtillid :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

uhhh det har jeg glemt alt om når jeg står i herning lørdag (jeg er en smule ansigtsblind) - den eneste jeg tror jeg kan kende herindefra når jeg lige tænker mig om er Gryn og Luckyluna, men derfor kan det godt være jeg bare vader forbi dem i herning uden at se dem :rolleyes:

 

Men der er kun én jason (jeg tror ikke der er flere sølv unghunde i dværgpudler med) - se efter en lille "støvet grå" pudderkvast med kæmpe selvtillid :cool:

 

Hvad tid skal de på???

Link til indlæg
Del på andre sites

Har SMS'et med Løwchen, de skal i ringen lørdag kl. 10.

 

Det havde jeg jo skrevet for laaaang tid siden :P

 

Jeg har skrevet at vi kommer og udstiller lørdag ... men lige nu ved jeg faktisk ikke, hvad vi gør ... jeg håber virkelig at jeg kan komme med ... Bimen skal udstilles uanset - og Løverne går i ring C1 kl. 10 ... så hun er nok på der omkring ... jeg ved med sikkerhed at der er en hvalp som skal på før hende ... andet ved jeg ikke ...
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...