Hop til indhold

Kreative idéer til hurtig plads


Siri
 Share

Recommended Posts

Ja det skal jeg gøre. Vi var jo til prøve i søndags og hans indkald var SUPER godt. Jeg animerede ham lidt (ok måske meget -dommeren kommenterede det i hvert fald) men han løb super hurtigt ind og stoppede helt lige 2 mm foran mig :klap:.

 

Ja, men hellere lidt fratræk for animering og så en korrekt position! Især er i starten, fordi han ligesom skal hjernevaskes helt forfra ;-)

Lyder sguda vildt godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

har du overvejet om hundens bevægelsesmønster er lettere manipuleret af at den løber (meget stærkt) på gulvtæppe? Ville det se ligedan ud på græs?

 

Det er helt sikkert påvirket af at den er på gulvtæppet fra helvede (stort set alle internationale konkurrencer foregår på et gulvtæppe der er skrækkelig glat og som brænder poterne). Men selve bevægelsesmønstret må være lidt derhenad på græs også og bliver så forstærket på tæppet. Tænker jeg....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Sikke en fin tråd at læse det gav da lige et par fif - jeg tror jeg vil prøve at lære Zeus plads rigtig fra start af istedet for at rette ind ;-) har da i hvert fald fået et par ideer fra denne tråd ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Just kidding ;-)

 

Hun har indlært et indløb i fuld fart til håndtarget på venstre hånd, og sideløbende har hun trænet pladspositionen. Til sidst har hun så kombineret dem, så i det øjeblik, hunden er kommet ind til håndtarget, har hun smidt plads-kommandoen på, og så er hunden "hoppet" ind i pladsen.

 

 

 

Øv havde håbet på noget mere spændende! Men tusind tak for at dele det :-D

 

Når jeg læser dey så tænker jeg at det må være noget naturlig adfærd hånden tilbyder, for der er jo ikke noget særligt spændende ved tilgangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv havde håbet på noget mere spændende! Men tusind tak for at dele det :-D

 

Når jeg læser dey så tænker jeg at det må være noget naturlig adfærd hånden tilbyder, for der er jo ikke noget særligt spændende ved tilgangen.

 

Ja det var da en "kedelig" løsning på problemer :fornaermet:. Men det har jo virket på denne her hund kan vi se. Og tak Sonja for at dele svaret med os :5up:

 

Beklager at måtte skuffe jer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...