Hop til indhold

træningstøj


korvis
 Share

Recommended Posts

Kom sgu til stille og roligt at købe denne jakke igår:

 

http://hooks.dk/produktsida/jakke-tipperarey/57135/56414/

 

Den er meget stor i størrelsen! Jeg har købt en str. S, og der er plads til en meget tyk trøje under:-) Den er ikke foret, så det er nødvendigt med en god trøje under for tiden. Det er ikke en decideret regnjakke, men den skulle kunne tage et par hurtige regnskyl.

 

Den er egentlig kun købt som gåtursjakke (og den jeg har på når jeg er træner på hold), da jeg er træt af at slide så meget på min Hurttavest. Og det jeg faldt for ved jakken, er de kæmpe lommer, ikke mindst apportlommen, som er stor nok til at bære Dorit i (hvis jeg skulle få lyst til at putte hende i lommen:lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom sgu til stille og roligt at købe denne jakke igår:

 

http://hooks.dk/produktsida/jakke-tipperarey/57135/56414/

 

Den er meget stor i størrelsen! Jeg har købt en str. S, og der er plads til en meget tyk trøje under:-) Den er ikke foret, så det er nødvendigt med en god trøje under for tiden. Det er ikke en decideret regnjakke, men den skulle kunne tage et par hurtige regnskyl.

 

Den er egentlig kun købt som gåtursjakke (og den jeg har på når jeg er træner på hold), da jeg er træt af at slide så meget på min Hurttavest. Og det jeg faldt for ved jakken, er de kæmpe lommer, ikke mindst apportlommen, som er stor nok til at bære Dorit i (hvis jeg skulle få lyst til at putte hende i lommen:lol:).

1. tanke - hvem er det onde menneske der genopliver den uartige tråd...

2. tanke - Fed jakke...den plejer da ikke at være i deres sortiment.

3. tanke - Neeeej du skal ikke ind på Hööks hjemmeside, det er rigeligt at du har planlagt roadtrip til engelsons.se om 14 dage...

 

AnneMangetal Det kræver billede med Dorit i lommen

Link til indlæg
Del på andre sites

1. tanke - hvem er det onde menneske der genopliver den uartige tråd...

2. tanke - Fed jakke...den plejer da ikke at være i deres sortiment.

3. tanke - Neeeej du skal ikke ind på Hööks hjemmeside, det er rigeligt at du har planlagt roadtrip til engelsons.se om 14 dage...

 

AnneMangetal Det kræver billede med Dorit i lommen

Vi har lige lavet en fælles bestilling fra engelsons i vores træningsklub... :engel: Jeg har så bestilt hjem til min mor, da jeg er på vej derop, sidder faktisk i toget lige nu! :lol: Kører du helt op til Falkenberg så, eller har de afdelinger tættere på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige lavet en fælles bestilling fra engelsons i vores træningsklub... :engel: Jeg har så bestilt hjem til min mor, da jeg er på vej derop, sidder faktisk i toget lige nu! :lol: Kører du helt op til Falkenberg så, eller har de afdelinger tættere på?

Vi startede også med en postorder bestilling, men jeg skal have byttet et par bukser, og vi var et par stykker som godt kunne finde et par ting mere, og så koster det næsten det samme at kører derop som portoen... Så en forsjov kommentar endte ud i planlagt ROADTRIP til Falkenberg *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi startede også med en postorder bestilling, men jeg skal have byttet et par bukser, og vi var et par stykker som godt kunne finde et par ting mere, og så koster det næsten det samme at kører derop som portoen... Så en forsjov kommentar endte ud i planlagt ROADTRIP til Falkenberg *G*

Hyggeligt! Og garanteret dyyyyrt... :lol: Føj, de har meget, og alt er billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom sgu til stille og roligt at købe denne jakke igår:

 

http://hooks.dk/produktsida/jakke-tipperarey/57135/56414/

 

Den er meget stor i størrelsen! Jeg har købt en str. S, og der er plads til en meget tyk trøje under:-) Den er ikke foret, så det er nødvendigt med en god trøje under for tiden. Det er ikke en decideret regnjakke, men den skulle kunne tage et par hurtige regnskyl.

 

Den er egentlig kun købt som gåtursjakke (og den jeg har på når jeg er træner på hold), da jeg er træt af at slide så meget på min Hurttavest. Og det jeg faldt for ved jakken, er de kæmpe lommer, ikke mindst apportlommen, som er stor nok til at bære Dorit i (hvis jeg skulle få lyst til at putte hende i lommen:lol:).

 

Du skriver, at størrelsen er til den store side. Er du normalt en S? Vil bestille den via hjemmesiden, men er i tvivl om jeg skal tage en størrelse mindre end jeg plejer

Redigeret af Cerus
trykfejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Men husk at hvis du reelt set bruger den som en hundetræningsjakke, så er størrelserne jo passende. For en jakke er helt anderledes, når lommerne er fyldte med legetøj osv. Jeg har en str. L og den passer perfekt med lommerne fyldte :-D

 

Tro mig, når jeg har godbidder, klikker, bold, 2x flexiliner (og alt mulig andet skrammel) i lommerne, er der stadig plads:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tro mig, når jeg har godbidder, klikker, bold, 2x flexiliner (og alt mulig andet skrammel) i lommerne, er der stadig plads:-)

 

Ja, men det er fordi du ikke har så mange ting i som mig :blink:

Altså jeg bruger den jo til træning, så i dag eks. var det godbidder (som intet fylder)2 bolde med snor, to stykker trækkelegetøj med skind (lange), en stor frisbee og en lille, 2 pivedyr, en ekstra bold til boldmaskine, 2 retrieverliner, en halvflad håndbold og to apporter. Og der er dage hvor der er endnu mere i :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det er fordi du ikke har så mange ting i som mig :blink:

Altså jeg bruger den jo til træning, så i dag eks. var det godbidder (som intet fylder)2 bolde med snor, to stykker trækkelegetøj med skind (lange), en stor frisbee og en lille, 2 pivedyr, en ekstra bold til boldmaskine, 2 retrieverliner, en halvflad håndbold og to apporter. Og der er dage hvor der er endnu mere i :lol:

 

Det er derfor vi andre har en taske:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er søreme glad for at jeg kun træner agility, og er dér hvor jeg er med Iso! Jeg har noget vand med til hende, hendes elskede ruskeklud, og så lidt godbidder. I den kolde tid har jeg også dækken med, men det har hun jo på sig. Så for selve træningens skyld kunne jeg faktisk klare mig uden taske, med ruskeklud og godbidder i lommerne, og vandflaske i hånden. Meeeen, så skal man jo lige ha' sine nøgler med. Og pung. Og snus. Og en pakke kleenex hvis snotten løber. Og og og... :lol: Så den der taske kommer nu alligevel med hver gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må sy din egen!!! :lol:

Jeg er nu så heldig at jeg har fået lov til at låne en klubkammerats klapsammenvogn på søndag... Der skal vi til konkurrence på Roskilde Dyrskueplads. Vi skal være i store ring, og med et bur, træ, to spande(den ene med en del sten, så den ikke vælter), en opvaskebalje(dog tabet ind i gaffa), kostumer, hundebur og hund, så der er bare for langt, hvis jeg skal gå flere gange... Og, nå ja, tror også jeg vil have min stol med. Krydser fingre for godt vejr, så jeg ikke behøver mit telt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte for et par uger siden et par pinewood bukser til træning, og han var en god sælger (der havde halv pris, det hjælper lidt) og fik lokket mig til at købe en pinewood windbraker med!

 

I aften var vi på spor, det blæser godt ud over markerne, bilen sagde 7 grader uden for (det ee uden forbehold for chillfaktor) - jeg havde min skiundertrøje(langærmet) og min nye pinewood trøje på og så min hurtta vest!

 

Flere af andre brokkede sig over kulden, og frøs, pg var nok lidt overrasket over hvor koldt det var! Selv da vi stod stille og fik kage og snakkede ved bilerne efterfølgende havde jeg det dejlig varmt! Jeg er IMPONERET over at én trøje kan være Så god!! og det kommer fra hende der forleden dag sad i stuen med 22,5 grader under sin dyne og sagde hun synes det var koldt! Jeg er nemlig en frossenpind!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Vi startede også med en postorder bestilling, men jeg skal have byttet et par bukser, og vi var et par stykker som godt kunne finde et par ting mere, og så koster det næsten det samme at kører derop som portoen... Så en forsjov kommentar endte ud i planlagt ROADTRIP til Falkenberg *G*

@ANGI hvordan gik det med jeres roadtrip til Engelson..? Jeg har haft mine bukser i lidt tid nu, og de er bare feeeeede..! :lun: Faktisk så fede at jeg har bestilt et par mere, da min anden klub har lavet en fælles bestilling. Har også bestilt et par shorts, lidt spændt på om mine lår er for fede... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...