Hop til indhold

Hvad gør dig til en god hundeejer?


Jane
 Share

Recommended Posts

Jeg undrer mig også over hved den der "jeg vil gøre alt for min hund" egentlig indebærer. Jeg vil ikke gøre ALT for mine hunde, men synes da alligevel jeg befinder mig nogenlunde i gruppen af gode hundeejere..?

 

uden at vide det, tænker jeg at vi jo alle sammen kender den der følelsen af at man ikke kan undvære sin hund, og for at man ikke skal det- altså undvære den- så vil man gå langt- rigtig langt. Så på en eller anden måde referer det formodentlig til at man går ret langt i dag ,hvis hunden bliver syg eller adfærdsudfordret. Tror jeg.

 

men det er rigtigt nok at man nok ikke mener alt- som i alt :0)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm ... :hmm:

 

Jo! Jeg giver mine hunde nærvær, kærlighed og masser af kontakt! Ninja og jeg har en helt fast sengerutine - vi ligger i ske, og hun ELSKER det. Det er faktisk skideirriterende med alle de hundehår i sengen, men det er noget jeg godt vil ofre, for at opfylde Ninjas behov for at ligge tæt og kramme :hjerte: (Og så er det jo lidt hyggeligt og hun fungerer fremragende som varmpude :engel:). Der er lidt dæmpede signaler fra Ninja når hun står og venter på at blive lukket ind under dynen, men når hun først er der, så er alt hvad der minder om hundesprog fuldstændigt glemt, for vi ved begge at det er en dejlig og rar og tryg situation under dynen og her må man godt glemme at være høflig og alt det jazz :lol:

 

Mollie får lov at være det lille skæve katte-agtige individ hun er. Hun snakker utrolig meget og det kan godt larme, så vi prøver ligesom at finde balancen mellem hvornår det er pjat og hvornår der rent faktisk opstår en situation, som hun godt må være lidt (meget) utilfreds over. Lagde vi konstant en dæmper på Mollie tror jeg at vi ville "miste" en del af den fantastiske personlighed hun indeholder :lun: OG! Så husker vi også engang imellem at tage hendes ytringer alvorligt og ikke bare stå dér og småfnise af hende. Det skal hun også have lov til at føle - at hun bliver taget alvorligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...