Hop til indhold

deltag i forskning


luckyluna
 Share

Recommended Posts

https://docs.google.com/forms/d/132Z0HvedgM2f2kUctOLvDzUxoCye9bO88WiNNCztLhE/viewform

 

Ovenstående skulle gerne være et spørgskema om hvor vokale vores hunde er, ganske sjovt og spændende hvad der kommer ud af det. Jeg har udfyldt for begge hunde, det giver også reflektion til eftertanke om hvor meget ens hund egentlig larmer;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også udfyldt for mine.

 

Ret sjovt lige at blive bevidst om forskellen på dem.

Tror f.eks de fleste med gøende bc'er ville være dybt misundelige på Yoda, som jeg ikke tror havde sagt et eneste vov i hans liv, hvis det ikke havde været for Bamse og Kaia, der har lært ham det.

 

Bamse og Kaia gør en del i forskellige situationer og først når de er helt oppe og ringe, så kan Yoda liiiiiige fremtvinge et enkelt vuf, som han har taget tilløb til i laaaaang tid :sjov:

 

Der er utrolig meget piv i to af hundene, hvor Bamse stort set aldrig piver og en masse knur i Kaia, men stort set ikke i de to andre.

Tilgengæld er Yoda den eneste der engang imellem hyler.

 

Helt vildt sjovt sådan en forskel der er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Feks gør Motor af alt, men knurrer yderst yderst sjældent hvis vi kommer hen til ham når han ligger med kødben/tyggeting/står med madskål. Hvor Voodoo kun gør af specifikke ting men til gengæld kan knurre af alt muligt som overhovedet ikke er en trussel mod hans mad - det er så bortset fra når han feks ikke lige kan få gang i kødbenet, så vil han så gerne have at vi lige kommer og hjælper ham igang. Ved ikke helt hvordan han har fået os lært det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...