Hop til indhold

Fedtet pels og dårlig lugt


Ditte B
 Share

Recommended Posts

Joeys pels er over den seneste tid blevet meget fedtet. Tendensen til fedtethed har været der det sidste halve år (i hvert fald), hvorfor jeg har forsøgt med flere foderskift - både med og uden korn, men uden held. Lige nu får han Wolfsblut, og han er simpelthen så ulækker. Pelsen over ryggen er enormt fedtet, og han lugter af ret meget af gammel hund.

Hans hud er fin lyserød, han kløer ikke, og det virker ikke som "svampelugten".

 

Jeg føler mig lidt på bar bund, fordi foderet altid får skylden for den fedtede pels, men det virker bare ikke til at være tilfældet, når han ikke responderer på skifte.

 

Har I nogle gode råd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min datters lab viste at han trængte til at blive justeret af sin kiropraktor netop ved at pelsen blev fedtet og ved at han lugtede fælt som "gammel hund"- Så når du ikke har haft virkning af diverse foderskift, er det kiropraktisk/osteopatisk eller lignende behandling jeg vil anbefale dig.

 

Det var måske slet ikke et dumt bud! Da han fik klippet negle i går, bed jeg mærke i, at han slider neglene på de venstre poter lidt mere end højre, og tænkte netop på, at han nok burde få et tjek.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...