Hop til indhold

Resultater fra Herning 8.-9. november


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

Gæst lillefod

Går ud fra der var andre end mig der havde hund med til bedømmelse i Herning i weekenden. Hvordan er det gået jer?

 

Lille Lea fik guld med hjem i Juniorklassen.. :mrgreen:

 

lea_herning2_stor.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod
Hvad går der af dig, du plejer da ikke at være så beskeden.

 

Stort tillykke herfra. Flot gået.

 

Jeg må vist hellere krybe til korset og indrømme at der helt ubevist var sneget sig et "d" for meget med.. Der skulle stå GUL :megaked:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må vist hellere krybe til korset og indrømme at der helt ubevist var sneget sig et "d" for meget med.. Der skulle stå GUL :megaked:

 

:mrgreen:

 

Ønsketænkning :blink: :mrgreen:

 

Hun burde have fået mere så, hun ser sgu dejlig ud på det billede :5up:

Lagde du mærke til om dommeren gik rundt med sådan en lang hvid pind i hånden og bar solbriller? :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ønsketænkning :blink: :mrgreen:

 

Hun burde have fået mere så, hun ser sgu dejlig ud på det billede :5up:

Lagde du mærke til om dommeren gik rundt med sådan en lang hvid pind i hånden og bar solbriller? :cool:

 

Nej men det var der vist en handler der gjorde... hun faldt over sin hund :lol:

 

(men hunden slog sig vist lidt på det hårde underlag, så det var faktisk lidt synd)

Men kunne alligevel ikke lade være med at grine :oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
*host host* lillefod: GUL er uden D ;-)

 

:blink: :engel:

 

Men hun var rigtig dygtig inde i ringen :-D

 

 

Ja hun var rigtig go.. :banan: Min handler har været dygtig :kys:

 

Havde nu heller ikke sat næsen op efter mere, men sys nu nok hun skulle have haft blåt eftersom hun jo ikke har deciderede fejl.. Men hva ved jeg om det.. På udstillinger skal hundene jo helst være småfede og færdigudvoksede i 12 mdrs alderen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun var rigtig go.. :banan: Min handler har været dygtig :kys:

 

Havde nu heller ikke sat næsen op efter mere, men sys nu nok hun skulle have haft blåt eftersom hun jo ikke har deciderede fejl.. Men hva ved jeg om det.. På udstillinger skal hundene jo helst være småfede og færdigudvoksede i 12 mdrs alderen :lol:

 

Ja hun kunne godt have fået God ;-) :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Hyggeligt at møde div. med-debatører. Måske nogen kan forklare hvad gul er? er ikke så meget inde i div. ting omkring udstilling :ups:

 

Det skal du ikke være ked af.. Jeg er heller ikke så klog på det :blink:

 

Gul svarer til en trediepræmie. Idag kaldes det bare for "sufficient" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyggeligt at møde div. med-debatører. Måske nogen kan forklare hvad gul er? er ikke så meget inde i div. ting omkring udstilling :ups:

 

Gul betyder at man er 3. vinder.

 

Nu er der kommet nye udstillingsregler den 1. januar i år.

 

Men jeg tror at hvis din hund har fået ekselent så kommer den i ringen igen og den 3. bedste hund den får et gult bånd.

 

Nr. 1 får rødt, nr 2 blåt. nr. 3 gult og nr 4 grønt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyggeligt at møde div. med-debatører. Måske nogen kan forklare hvad gul er? er ikke så meget inde i div. ting omkring udstilling :ups:

 

Gul er hvad der normalt ville blive omtalt som en tredje præmie. Hunden har endnu ikke opnået avlsgodkendelse :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gul betyder at man er 3. vinder.

 

Nu er der kommet nye udstillingsregler den 1. januar i år.

 

Men jeg tror at hvis din hund har fået ekselent så kommer den i ringen igen og den 3. bedste hund den får et gult bånd.

 

Nr. 1 får rødt, nr 2 blåt. nr. 3 gult og nr 4 grønt.

 

Hmm, ja, det har du da ret i :hmm:Noomi har også fået et gult bånd og det var en 3. plads :-D

 

Så er det da ikke så galt Lillefod :5up: Det er da ret godt :mrgreen: Hvor mange var der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Gul betyder at man er 3. vinder.

 

Nu er der kommet nye udstillingsregler den 1. januar i år.

 

Men jeg tror at hvis din hund har fået ekselent så kommer den i ringen igen og den 3. bedste hund den får et gult bånd.

 

Nr. 1 får rødt, nr 2 blåt. nr. 3 gult og nr 4 grønt.

Så får man vist også en anden farve bånd først :blink: Det gjorde jeg altså ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så får man vist også en anden farve bånd først :blink: Det gjorde jeg altså ikke :mrgreen:

 

Hun er fin den lille Turbotøs :mrgreen:

 

Det der gule bånd er slet ikke så slemt, slet ikke når man har fået en anden farve først :blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men man får SL alligevel... :-D Så det er da ikke så ringe som en 3. præmie (i den gamle terminologi) Det er vel en 3. placering, ikke en 3. præmie? :-D

 

Hvis det gule bånd skal symbolisere en 3. placering skulle hun have haft et lillat bånd først.

 

Nu er det slet og ret hvad man nok ville kalde en 3. præmie (skal vi tælle det lilla med er det jo nærmest en 4. præmie)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...