Hop til indhold

Hvalp muligvis spist sok


Lone otte
 Share

Recommended Posts

Hej håber I kan hjælpe lidt..

Vores 5 måneder gammel FT cocker Spanien har onsdag muligvis spist en sok, en af mine gamle som vi have bundet en knude på..! Men er ikke 100% sikker på om hun har spist den, hun har ikke ændret adfærd, er glad og frisk. Har dog kastet op 2 gange i dag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Min hvalp (for mange år siden) spiste også en af børnenes sokker. Den blev kastet op et par dage senere.

 

Den gang sagde dyrlægen at den nok skulle komme retur af sig selv.

Men jeg synes da lige, at du skal kontakte din dyrlæge og spørge, hvad han/hun mener, for at være på den sikre side(vores var kun en børnestrømpe str. 2 år).

 

V. H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med dyrlægen han siger at han ikke tror hun har spist den for så ville hun være dårlig, hvis der var en helt sok i hendes lille mave, han anbefale dog at vi skulle holde øje med hende og evt give hende noget olie.. Men jeg syntes bare ikke at hun pøller, som hun plejer ikke lige så ofte.. Også det med at hun har kastet op.. 😳😳😳

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med dyrlægen han siger at han ikke tror hun har spist den for så ville hun være dårlig, hvis der var en helt sok i hendes lille mave, han anbefale dog at vi skulle holde øje med hende og evt give hende noget olie.. Men jeg syntes bare ikke at hun pøller, som hun plejer ikke lige så ofte.. Også det med at hun har kastet op.. 

 

Er det bare galde der er kommet op eller har hun kastet sin mad op ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...