Hop til indhold

Cleo er ikke en krumme-hund


Dinah
 Share

Recommended Posts

Argumentet (ét af dem) for at få hund overfor min mand var, at vi kunne slippe for krummer på gulvet, for dem ville den støvsuge op:blink:

 

Men . . . .hun nægter krummer. Når hun har spist en uskyldig kiks ligger ALLE krummerne over det hele spredt på 1 m2 og hun rør dem ikke - ligemeget hvor lækker kiksen var.

 

Så nu har vi bare ekstra krummer efter 3 børn og 1 hund :5up: fedt - mer arbejde til mor hér.:-D

 

Alle mine andre hunde har elsket krummer:5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemme er det ikke alle krummer som bliver fjernet, det kommer helt an på hvad det er. Men når vi kommer ud på besøg, så er det en helt anden hund, han drøner ud i køkkenet hos folk og leger støvsuger på hele gulvet, bare for at finde en krumme.

Det kan være yderst flovt nogle gange, da det ser ud som om jeg ikke fodrer ham derhjemme.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jason er heller ikke en krummehund. Hvis der falder noget på gulvet kigger han op på mig for at få lov at tage det, men ellers rører han ikke det der ligger på jorden.

 

Jeg menneskeliggøre lige vores hunde lidt;

 

 

Monstro de er så snobbet og forfinet at de ikke nedværdigere sig selv til at gøre sig det besvær at samle noget beskidt mad op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg menneskeliggøre lige vores hunde lidt;

 

 

Monstro de er så snobbet og forfinet at de ikke nedværdigere sig selv til at gøre sig det besvær at samle noget beskidt mad op :mrgreen:

Det er sikkert ikke engang løgn. Hvis jeg kaster en godbid til King han ikke griber, kigger han bare på den. Derefter kigger han på mig og piver. Hvis jeg så samler guffen op og giver han den i hånden, går der ikke mange sekunder før den er slugt :mrgreen:

 

Der er åbenbart meget stor forskel på at samle godbidden op fra gulvet og på at tage den fra min hånd :rolleyes: Det næste bliver vel at jeg også skal tygge for dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemme er det ikke alle krummer som bliver fjernet, det kommer helt an på hvad det er. Men når vi kommer ud på besøg, så er det en helt anden hund, han drøner ud i køkkenet hos folk og leger støvsuger på hele gulvet, bare for at finde en krumme.

Det kan være yderst flovt nogle gange, da det ser ud som om jeg ikke fodrer ham derhjemme.

 

Som at høre om vores hund...og læg dertil andre folks hundes og kattes mad. Jeg tror det ville blive Simbas visse død, hvis andre dyr skulle risikere at få så meget som en...krumme :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

så fik jeg mig "kæmpet" igennem en æske Pringles:mrgreen: men nej, de krummer duede heller ikke. Måske skulle jeg prøve en anden slags chips:5up: - hvor ØV

 

:ae: Stakkels dig, som du dog må ofre dig :blink: :mrgreen:

 

 

 

 

Psssst sig det ikke til nogen, men jeg kender en hund, der godt kan lide ostepops og nachos :mums: men det er ikke noget jeg har lært hende :engel: for hun kunne godt lide de allerførste hun fik :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Psssst sig det ikke til nogen, men jeg kender en hund, der godt kan lide ostepops og nachos :mums: men det er ikke noget jeg har lært hende :engel: for hun kunne godt lide de allerførste hun fik :blink::mrgreen:

 

Hvad er det lige med dig, dine hunde og chips poser, jeg husker et sjovt billed af en tidligere hund............... hoooooost hoooooooooost :mrgreen:

 

 

Skide godt billed i øvrigt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: Stakkels dig, som du dog må ofre dig :blink: :mrgreen:

 

 

 

 

Psssst sig det ikke til nogen, men jeg kender en hund, der godt kan lide ostepops og nachos :mums: men det er ikke noget jeg har lært hende :engel: for hun kunne godt lide de allerførste hun fik :blink: :mrgreen:

 

Ja, jeg troede ikke det ville blive SÅ hårdt at få hund:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...